Eli ostin mikin ja se toimii erinomaisesti chatissä...mutta miten saan sen toimimaan pelissä??vai onko tämä edes mahdollista???(tarkoitus siis olisi jutella kaverille ei kaikille)
No kai mun pitää sitten auttaa sua hädässä, kun kenelläkään ei näytä olevan tietoa tästä. Siis toi puhuminen(ja miten toimii) riippuu ihan pelistä. Esim, Battlefield Bad Companyssä kun puhut mikkiin niin sun ääni kuuluu koko squadille. Kun taas GTA 4:sen nettipelissä, sun ääni kuuluu niille kenellä on mikki. Mut jos tarkotit sellasta Teamspeakin kaltaista vaihtoehtoa et sinä ja sun kaveri ainoastaan kuulee toisensa. Niin se ei ole mahdollista... Tai no minä en ainakaan tiedä että olis.
miten BF:ssä voi aloittaa tuon puhumisen???Ja voiko TF 2:sessa puhua mikillä??? Ja kertokaas vielä tuosta kaverin invittemisestä peliin ja partyn toiminnasta(jos olen oikein ymmärtänyt että tälläiset pelissä on)
halloota jos kohta sais apuja kun tuo mikki lojuu nyt vain tyhjän panttina Eli miten tuossa BF BC toimii tuo mikki TF 2 Tajusin jo
Onko mikit laitettu ottamaan vastaan sisään tulevaa ääntä lisälaite asetuksista. Jos mikki on Bluetooth, niin sillon käytte katsomassa myös bluetooth laite asetuksista.
Siis mikki toimii hyvin Team Fortress 2:ssa mutta miten se toimii BATTLEFIELD Bad Companyssa??pitääkö siinä painaa jotain nappia pohjaan ja puhua vai miten??
Bad company:ssa puhuminen ei toimi suurimmalla osalla (johtuen joko pelistä, nettiyhteydestä tai jostain)... korjaus päivitystä odotellessa. Itsellä toimi ennen päivityksiä, mutta olikohan 1.4:n jälkeen ei ole enään toiminut.