Taustaa: Pelaan RIFTiä ja intohimo raidaukseen. Aikansa eläny läppäri ei jumitti ku mummo hanges raideilla FPS 1-3 minimi settingsseillä ja jouti eläkkeelle.(Myynnissä! Kone loisto kunnossa, mutta ei hardcore raidaamiseen tehty!). Ostin tällaisen setin kevään aikana: RIFT pyörii tuolla setillä ultra settingsseillä mainiosti - kun en raidaa.. Raideilla täytyy edelleen vaihtaa minimi settingsseille, mutta nyt FPS pyörii joksenkin arpapelillä 6-12 välillä. Onko näyttis pullonkaula? Vika jossain muussa? Itse harkitsen ASUS GTX 570 DIRECTCU II PCIE 1280M DDR5 hankkimista. Onko yhteensopiva muiden osien kanssa? Pysyykö muut osat tämän tykin perässä - eivät nekään mitää supereita kerran ole Kiitos! PS: Tavoitteena olisi saada kone pyörittämään RIFTin visuaalisesti upeita raideja high/(ultra) settingsseillä pysyen ~20-30 fps:ssä.
Kyllä ainakin 955BE pysyy perässä, (ainakin jos kellottaa), GTX 570 kanssa. HD 6850 ei ole mikään tykki GTX 570 rinnalla. Muuten kaikki komponentit on ihan hyvät. Powerista en saanut selkoa googlettamalla, mutta 4 X +12V linjat ei hyvät? Mielummin mahdollisimman vähän raileja?
"tietokone sanasto" on itsellä aikalailla hukassa vielä Ongelmallisin tässä nykyisessä setissä on se, että FPS erot on niin suuret. Kun jossain juoksentelee itsekseen pelatessa (low graffoilla testattuna), FPS vaihtelee välillä: 120-30. Kun enemmän porukkaa samas paikas (esim. raidit) fps tipahtaa samoilla settingsseillä kasiin - tai jopa alle. yleensä pyörii siinä 6-12. Jotain randomeita "Data" kuvia Tänään koitin asentaa tuota uusinta päivitystä, pitää kattoo ens raidilla tuliko siitä mitää eroa vai failasko mun latausyritys
siirsin tuon täysille, fps nousi hieman normaalitilassa mutta 20man se edelleen jumittaa siinä kasissa. Jos vika on tuossa powerissa niin miten saisin sen "korjattua"? Saako sitä näppärästi muutettua hiirellä ja näppiksellä jotain asetuksia painellen vai pitääkö tuo koppa avata ja vaihtaa noita powerin juttuja sieltä käsin? On tullut huomattua, että useilla foorumeilla on haukuttu tuota be quiet s6-sys-ua-550w poweria. Osaisitteko neuvoa jonkin toisen settiini sopivan powerin jos vaihdan tuon "roskan" pois?
Juttelin erään RIFT nörtin kanssa ja tämä sanoi fps ongelman johtuvan näyttiksestä: "its not a bad grapichs card but for rift ati grapics is not good.. i had an 6970 2gb which is a realy good ati card but in rift i had same problems" Kehotti minua ostamaan gtx 560ti :n. Tuo mun poweri varmaan riittää pyörittämään tuota GTXää?