Eli ongelma on tämä....Netti yhetys ei toimi kuin pari tuntia jonka jälkeen pitää suorittaa koneen buuttaus,Dc++:lla tulee ilmoitus että puskurimuisti täynnä ja IE ei enää toimi,missä vika ja mitä tehdä?
Mikä käyttöjärjestelmä? Virustarkistus tehty? Adaware/spybot ajettu? Toimiiko ping vielä kun IE ja DC ei toimi?
ad-awaret ja muut tehty eikä toimi.Mikä on ping? Kun vika ilmaantuu ni IE ei näytä mitään sivuja ja DC:llä hubit ilmottaa et puskurimuisti täynnä ja yhteys katkeaa.Käyttiksenä WinXp pro ja virus skannaukset tehty sen sata kertaa kuten kaikki muutki ad-aware,spy spot sekä spyware stormer eikä mitään .... ainut mikä auttaa aina hetkellisesti on buuttaus.Modeemina on TeleWell TW-EA100B.Tälläistä tietoa löysin itse Googlen avulla mutta en osaa hyödyntää sitä mitenkään------->http://www.ntrautanen.fi/marko/sao/stklubi/93/93_02/jutut/advanced.htm
Eli kun seuraavan kerran hommat kaatuu, niin start(käynnistä) -> run(suorita) -> cmd ja ok. Kirjota vaikka "ping www.google.fi" (ilman hipsuja) ja katso meneekö paketit perille vai ei. Ellei mene, niin tarkasta verkkojohto ja kytkennät et on johdot kunnolla kiinni ja ehjät. Onko tätä kauan jatkunut? Meinaa et jos palveluntarjoaja tekee jotain korjauksia tai päiityksiä ja katkot johtuu siitä. Soitto niille ja kysyy. Modeemikissakin voi olla vikaa. Kokeile sitä vaikka jonku kaverin tykönä.
no niin,itsekkin olen alkanu tulla siihen tulokseen että modeemissa olisi joku vika.Kokeilen seuraavaksi tota ping juttua jos siit ois hyötyä.Ollaan suunniteltua jos lainaisi joltain kaverilta modeemia ja testais sitä.Tätä hommaa on jatkunu jo kuukauden päivät.Johdot ja kytkennät ok ja tuskin niissä vikaa jos buuttauksella kuittaantuu vika.Testaan siis seuraavaksi sitä ping juttua.Oon kokeillu aikasemmin cmd:llä ipconfigin korjausta eikä silläkään ollut vaikutusta...Kiitos neuvosta,palaan asiaan jollei tuloksia tule.
onko piirisarjan ajurit uusimmat? http://www.easytel.fi/tuotteet/tw_ea100b/ohjeet.htm tuolta voi ladata vielä Telewellille uusimmat ajurit.