Hei! Minulla on sellainen ongelma että kun käynnistän Counter Strike Sourcen tai jonkun muun pelin, niin alkaa näytössä näkymään vaakasuorassa liikkuvia viivoja. Ostin pari päivää sitten uuden virtalähteen XFX pro 550w ja näytönohjaimen ASUS Nvidia GeForce GTX560 TI DirectCU II top. Ongelmat alkoivat kun olin asentanut uuden virtalähteen ja silloin oli vielä vanha näytönohjain Nvidia GeForce GT 8800 koneessa. Nyt on asennettu uusi näytönohjain ja vieläkin näitä viivoja näkyy peleissä. Olen puhdistanut tietokoneen ja katsonut ettei siellä ole mikään johto irti. Mistä voisi olla kyse?
Näytön kaapelissa voisi olla vikaa, ja näytönohjaimen ajurit voisi kokeilla asentaa uusiksi, jos et niitä näyttiksen vaihdon yhteydessä uusinut. Näytössäkin voipi olla vikaa, jos kerran näyttiksen vaihtaminenkaan ei tuohon auttanut.
Itsellä oli sama ongelma (tosin "raidat" oli vaakasuunnassa). Korjaantui kun vaihdoin VGA -> DVi:ksi, ilmeisesti kaapeli oli viallinen tai otti häiriötä. Suosittelen kokeilemaan tuota, jos on tällä hetkellä vga-kaapeli kiinni