Olen tutkiskellut fooromin monet kerrat läpi, mutta en ole vielä tähän probleemaan vastausta löytynyt. Elikkäs ongelmana on että näyttis ei enää löydä tv:tä. Kaikki pelitti ongelmitta ennen kuin otin piuhat irti ja siirsin telkkua, mihinkään asetuksiin en ole koskenut. Näyttis on kytketty s-video piuhalla telkkuun, ja käytössä on uusimmat catalystit ja catalyst control center. Olen kokeillut monella s-video piuhalla, mutta vika ei tunnu niistä johtuvan. Olen kokeillut myös tuloksetta yhdistää koneen tv:n scart liittimiin. Mikä siis avuksi? Rupee ideat pikkuhiljaa loppumaan..
Itsellä oli samantyylistä ongelmaa, ongelma ratkesi tv:n scart liitintä vaihtamalla (olisko joku kilke hajonnut?) Nämä on usein utopisia
Kortti lähtee takuuhuoltoon jahka saan jonkun näyttiksen tilalle. Oli nimittäin näyttiksen puolelta vetänyt oikosulkuun tv-out liitännän, ei kyllä ole mitään hajua millon se olis sattunut..
viitsitkös lukea manuskaa kun kytkit tv:tä? Sielä muistaakseni mainitaan suht selvästi, jotta piuhaa ei sais repiä tv:n/koneen ollessa päällä...