Hei, Ostin tuossa jokin aika sitten Sapphiren HD 5670 -Näytönohjaimen, ja samalla myös Antecin 500W powerin, ettei virta edellisessä powerissa loppuisi kesken. Poistin edellisen näytönohjaimen (HD 4350) ajurit, sammutin koneen ja poistin kortin koneesta. Laitoin HD 5670 paikoilleen, käynnistin, ja ensimmäinen asia mitä huomaan on, että prosessorin tuuletin huutaa täysillä, eikä se loppunut. Ajattelin, että mitäköhän ihmettä, kunnes huomaan, että näytössä lukee "No signal, check the signal cable" prosessorin huutaen taustalla. Odotan hetken, mutta mitään ei tapahdu joten sammutan koneen, painamalla powerista virrat pois. Laitan vanhan kortin takaisin ja toimii.. Tosin ajurit eivät ole asennettuna, koska olin juuri poistanut ne.. Toivottavasti joku osaa auttaa.. Specsit; Amd Athlon 64 x2 3800+ Emolevy M2R-FVM Win 7 Ultimate 32bit
Pääsetkö biosiin? Koita vaikka nollata käyttämällä patteria irti. Voi olla näyttiskin sökö. Pystytkö kokeilemaan jossain toisessa koneesa tuota näyttistä.
Jos nollaisin biosin, tekisinkö sen niin, että olisi tämä entinen näytönohjain paikallaan ja siihen ajurit asennettuna, vai onko sillä ollenkaan väliä? Olen kokeillut kaverin HD 5570-korttia, ja oli silti sama ongelma, eli en usko, että HD 5670 olisi rikki..
Kokeile vain uuden näyttiksen kanssa nollata bios. Joskus saattaa käydä niin että ei muu rauta oikein hyväksy uutta osaa. Varmista vielä että se uusi näyttis napsahtaa oikein paikalleen eikä jää välille. Tuleeko mitään piippauksia tai mitään kuvaa uuden näyttiksen kanssa? Vai onko täysin pimeä?
Nollasin biosin käyttämällä patteria irti. Ruudussa edelleenkin vain mustaa ja prosessori huutaa, tosiaan huomasin, että normaalisti kun käynnistän koneen siinä kuuluu semmoinen piippaus, mutta 5670 kanssa sitä ei kuulu..
Tuo näyttis ei yksinkertaisesti toimi tuolla emolevllä. Itelläni oli sama ositn kaupasta uuden ja ei toiminut liikkeessä sanoivat että ei toimi nuin vanhalla emolevyllä. Vie kauppaan ja ota toinen näyttis. Ja mulla oli ihan sama emolevy ja prossu.
Jaaha, no mikä näytönohjain toimisi sitten tällä emolevyllä, tai jos vaihtaisin emolevyn? Vaiko samantien kokonaan uus kone..?
en tiedä oiken tuolle itse ostin tuolle kokoonpanolle sen hd 4670 1gb koska ei oo liikaa tuolle prossulle ja vakio powerilla