Kumpi parempi valinta??? tosta gf:stä mulla onkin kokemuksia mut mites tuo ratikka verrattuna tohon gf:ään??? lähinnä ton ratikan tv-out:tin toimivuudesta kaipailisin tietoo.. tossaa gf:ssä ainakin tv-out toimii moitteetta... pelaamaan tolla ei juurikaan tulla joten suorituskyvyllä ei juuri ole merkitystä mutta voipi sitäkin kommentoida.
Radeonien tv-outissa ei ole mitään vikaa, eikä laadussakaan ole näkyvää eroa gf:n laitteisiin verrattuna. Kokemusta minulla on gf4 mx440, radeon 9800 se ja radeon 9800 se aiw- korteista. Asetukset vain kohdalleen, niin kummallakin, sekä nVidialla, että Atilla toimii tv-out nykyään hyvin.
Hmmm... noilla pelkillä catalyst ajureilla ei oikein taida saada videokuvaa tv:seen siten että videokuva näkyis tv:ssä fulscreeenillä aina ja monitorilla siinä mplayerin ikkunassa ja samalla pitäis voida käyttää konetta normaalisti videon katselun häiriintymättä. nvidiankanssa toi onnistu ihan helposti.
joooo homma taiskin jo selvitä.. eli hyvin pelittää.... Asiasta toiseen mites pelien kanssa kumpi noista olis parempi??? ratikka vai gf
jos peleta aattelit niin kannattaisko tutustua hintalaatu suhteeltaan parempiin ja varsinkin uudempiin malleihin
no tuota kumpikin ohjain on jo mulla pitäis vain päättää kumman pidän itellä. kyllä noissa kummassakin on hinta-laatu suhde ihan kohdallaan! (kumpikin käytettynä hommattu)
no kyllä nuo ovat molemmat aika köpöjä kortteja,toi mx saa pari 3dmark pistettä enemmän samankaltaisissa testiympäristöissä http://www.tomshardware.com/graphic/20030120/images/image031.gif naftia on pelailu molemmilla korteilla,myy molemmat ja osta ati 7500 joka on halpa ja pelikelpoinen pienemmillä detaljeilla.