..tätähän ei vielä moni olekaan kysynyt.. En kuitenkaan löytänyt vanhoista tällaista ongelmaa, joten pakko kysyä.. Eli ongelma on kaikessa lyhykäisyydessään se, että TV:ssä ei näy mitään.. Kuva on ennen näkynyt samalla kokoonpanolla.. Radeon 9500 Pro- näyttis uusin ATI:n ohjain (kokeiltu Catylystin Control Centeriä ja normi paneeli, mutta ei toimi) Win XP - TV laajennettu työpöytä Kaapelointi Näytönohjaimessa S-Video lähtö -> adapteri RCA-piuhaksi -> RCA-piuha TV:n scart- adapterin komposiittivideotuloon.. Scart-adapterina se sama adapteri jota täällä joka ohjeessa mainostetaan. Asetettu Input- tilaan (..ja kokeiltu myös toisinpäin..) Näytönohjain on luonnollisesti AGP- väyläinen, mutta jostain syystä Windowsin laitehallinta väittää sen olevan kytketty PCI- väylään? Radeon 9500 Pro - Sijainti: PCI-väylä 1, laite 0, funktio 0 Radeon 9500 Pro Secondary - Sijainti: PCI-väylä 1, laite 0, funktio 1 Näytön, Asetukset- välilehdessä kaikki näyttää olevan oikein, mutta silti kuva ei tule TV:seen asti.. Lisäasetuksista TV on napsautettu 'päälleä, mutta silti aika hiljaista pitelee..
tsekkasin itsekin niin pci-väylässä väittää mulla kans olevan?? TV-Out toimii kyllä..sama kortti paitsi ei pro.
Mulla sama vika. Ohjain on ati radeon 9600 ja toimi aikansa ja sit lopetti näkymästä kokonaan, toista telkkuaki on kokeiltu...Eli siis ohjain paskana. Muuten pelaa pirun hyvin mutta tv-out ei pelaa.
mulla toinen radeon menossa. molemmat toimivat jonkun aikaa 1(monitori) ja 2(TV) näyttönä http://img176.echo.cx/my.php?image=displayprops10it.jpg mutta nyt ei toi 2 enää toimi kun painaa "Extend my windows desktop onto this monitor" ruksi katoaa applytessa , Mutta "Force detection of my TV" saa kumminkin kuvan televisioon.??? http://img57.echo.cx/my.php?image=displayprops28tu.jpg Kysymys kuuluukin että miksi näin? olisiko mahdollista saada tuota 2 näyttöä jotenkin viellä toimimaan? aina kun koneen käynnistää joutuu laittamaan näytön päälle ja ennen niin ei tarvinut tehdä.
Voi olla että on johdot tai liittimet kärähtäneet jos on kuiteski ennen toiminu! Jos on toiset piuhat nii kannattais varmaan kokeilla! Itelläni meni joskus rikki ku kiskasin irti vauhdista!
Hei mulla on sama näyttis ja saman kaltaisia ongelmia... Ennen mulla toimisi TV-out juttu. Kannattaa katsoa ATI:n asetuksista sieltä että TV:n hertsi taajuuden ovat kohdallaan, ja TV:stä että kanava on oikea. Siitä lähtien ei ole toiminut laisinkaan kun laitoin johdon TV-outtiin ja kun olin pistämässä toista johdon päätä TV:hen, sain mukavan sähköiskun jonka jälkeen ei toiminut TV-out eikä sormet, jotka jäivät sähkövirran väliin(=liittimet kärähtää erittäin helposti... älä tee kytkentöjä virran ollessa päällä.)
"liittimet" kärähtää erittäin helposti... älä tee kytkentöjä virran ollessa päällä joo jos tarpeeks on virtaa niin ehkäpä ne liittimetkin kärähtää heh heh =)