Onkohan noilla näytönohjaimilla kovin suurta eroa pelikäytössä? Muutenkin jos on jotain hyviä saman hinta luokan kortteja, niin kertokaahan. Tällä hetkellä on radeon 9000 käytössä ja vähän parempi kortti kelpais.
Eipä taida isoa eroa olla,jos on perusmalli ilman SE,VE,LE jne.merkintöjä perässä,mutta 9600 on parempi.Itselläni Clubin Radeon 9600 ja olen tyytyväinen.Uusimmat pelit eivät tosin millään extreme säädöillä pelitä;siihen täytyy ainakin olla 9600 xt tai 9800 sarjan kortti...
juu kannattaisi samantien satsaa vähän enemmän ettei vuoden päästä tarvitsisi taas päivittää.. kuten 9600 XT (140 e) tai 9800 Pro (210 e) hyviä kortteja. Nämä siis 128 Mt muistilla.
Oon kans ite päivittämästä näyttistä ja oon miettiny pääni puhki kannattaisko osaa 9800pro, 9600XT vai GeForce 6600GT? 6600GT ois varmaan tehokkain mutta toisaalta ei huvittais yli 200e käyttää nyt koneeseen ku just uusin emon ja prossun ja muistit jne. Eli mitä suhtkoht hyvää näyttistä peleille suosittelette joka ois hinta-laatusuhteeltaan paras vaihtoehto?