kävin ostamassa s-video scart liittimen jossa johdon päässä suoraan scrt,eli ei erikseen punasta valkosta keltasta johtoa liitettävänä scrttiin.Radeon 9600PRO näyttis jossa ulostulo.scartissa 4pinniä kun taas kortissa 7 käy ja kuvankin saan tv,hen mutta mustavalkoisena kokeilin kahta eri scrtti paikkaa tv,ssä ja videoiden kautta mutta EI! ja asetukset suoritin ton asennus oppaan mukaan tv.on 28"finlux joku 5/9 vuotta vanha.missä vika?? kiitoksia..
Eli jos laitat 7 pinnisen S-Video liittimen Ati Näytön ohjaimeen jossa on 4 pinninen liitintä niin kuvasta tulee mustavalkoinen...
eipä näytä löytyvän,ja atin ulostulos on 7 pinninen ja s-video on 4.eli mustavalkoiseksi muuttuu?? pitääkö ostaa 7 pinninen s-video skartti?
Eli mulla itellä oli sama ongelma. Mulla on Ati9000 mutta ulostulo on 4 pinninen ja siihen ei käy 7 pinninen s-vhs piuha. eli näin Svhs(4p)-->RCA-->Svhs(7p)-->Scart-->TV Näin on mulla niin värit näkyy.... Tässä ohjeet lue tarkasti niin kyllä se siitä... http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/90564
odie01: niin tarkentaisitko vielä millä sait toimimaan, haitko 7 pinnisen s-videopiuhan jossa toisessa päässä Scart?