Radeon 9600xt kuva värisee

Discussion in 'PC:n rautaan liittyvä keskustelu' started by Zerou, Jan 23, 2005.

1. Zerou

Zerou Guest

Järjestelmä:Abit KV7,Athlon Xp 3000+
    Kuva värisee, jonkinlaista häiriöö,tulee vaakatasossa "räpisee" ruudulla,ei hirveen häiritsevästi mutta aloin kiinnittään huomioo,olen koittanu kaikkia lääkkeitä,päivitin näytönohjaimen ajurit,piirisarjan ajurit,tarkastin biosin,kaikki pitäisi olla kunnossa, mutta värisee edelleen. Missä vika voisi olla?

2. FBI_bbc

FBI_bbc Regular member

Trophy Points:
    26
    Koititko punaisia lääkkeitä ??? Käy vaikka säätää ne hertsit OMINAISUUKSISTA sekä sun näytönohjaimen erillisistä ominaisuuksista... Jos ei auta niin tarkista lääkekaappi ja mieti uudestaan otitko varmasti kaikki lääkkeet tai pitäiskö mennä HESPERIAAN osastolle B3-Pitkäaikais potilaat...?? :)

3. hiphei

hiphei Regular member

Trophy Points:
    26
    Nii entäs näyttö muuten? Onko toiminu ennen?

4. Zerou

Zerou Guest

Kyllä on testattu virkistystaajuksetkin =) näyttö tukee 1280x1024 60hz pudotin 1024x768 85hz ja sama tahti jatkuu edelleen,näyttö pelaa hyvin toisella koneella. aattelin vaan jos tää on joku tyypillinen radeon vika =D ainut vika taitaa vaan olla tässäkin se että menin ostaan yleensä radeonin kortin =D

5. Zerou

Zerou Guest

Löyty vika, biosin softmenussa on sellanen kun "Cpu Fast Command Decode" oli Fast asetuksessa,vaihdoin sen normaaliksi ja värinät loppu siihen. Kiitoksia vinkeistä ;)

6. Askoapina

Askoapina Member

Trophy Points:
    10
    Mulla on täsmälleen sama vika. Mun kortti on radeon 9600 xt sapphire. Oon kokeillu kaikkea mutta ei auta. Näyttö on kyllä mulla aika vanha ja se ei pelaa kaikkilla virkistys taajuuksilla. Mutta apu kelpais mullekin.

7. Askoapina

Askoapina Member

Trophy Points:
    10
    Biosin softmenussa? Missä semmonen on mul ei ainakaan ole? Voitko kertoo missä siellä.

Last edited: Jan 24, 2005
  8. FBI_bbc

FBI_bbc Regular member

Trophy Points:
    26
    Askoapina sulla ei ole ehkä sama emolevy kun zeroulla niin eli mikä emo sulla on ja ootko päivittänyt sitä ???

9. Askoapina

Askoapina Member

Trophy Points:
    10
    Ei olekaan mutta kait biosissa pitäisi samanlainen säätö mahdollisuus olla.

10. Zerou

Zerou Guest

Juu,mulla on emolevyssä sellanen jumpperi ku CROM1(S2K Mode) sillä saa biosin softmenuun(Abit KV7)cpu fast command decoden,oli ollut tehtaalta lähtiessäänkin päällä,juuri sen takia olin aivan pihalla että mikä se on kun ei ole ikinä vastaan tullut ;)

11. FBI_bbc

FBI_bbc Regular member

Trophy Points:
    26
    Eli askoapina kato sun bios versios ensin... kato kun eri bioseissa onse kirjoitettu eri tavalla... muuten sama säätö....

Share This Page