Moro. Mitä kannattais maksaa radeon 9700 näytön ohjaimesta? En tiedä onko pro. Vai kannataako ostaa 9600xt hinta ois siinä 140€. Tarkoitus olisi halvalla saada kone tukemaan uudempia pelejä. Nyt esim. half life 2 toimii ja pyörii kunnolla, mutta uusin medalin ei toimi
Mikähän näytönohjain koneessa nyt on? MOHPA on sen verran kehno tekele että vaatii koneelta mahdottomuuksia ennenkuin toimii kunnolla joten sen takia ei kannata konetta päivittää.
GeForce4 mx integroitu emolevyyn. Emolevy Epox 8RGA. Joten parempikin voisi olla. Emossa on paikka uudelle näytikselle. Ja serkulta oon ostamassa sitä radeon 9700:sta, jos vaikka halvalla sais. Mut ei osaa yhtään siitä hinnasta sanoa mitään! Prossuna on Amd Athlon XP +1800 kannattaisko se päivittää ekaks? Käykö tähän miun koneeseen Amd Athlon 64 prossu? Ja minkä tehoinen ois järkevin hommata. Halvalla pitäis saada hyvää... Kiitos jo etukäteen agentti nopeasta ja hyvästä vastauksesta
Katot emon valmistajan sivuilta tukeeko. Veikkaan tosin ettei tue, mutta eihän sitä koskaan tiedä, parempi katsoa kuin katua. Jos halvalla saat niin kyllä kannattaa ostaa. Mut jos menee yli 100€ ni mä säästäsin ihan uuteen.
Jos Radeon 9700 Pro niin max.100€ jos 9700 nonPro niin max.60€.Tosin saattaa olla hyväkin yksilö oli malli kumpi tahansa ja hieman kellottelemalla saa esim:nonPro:sta ihan kätevän kortin ja Pro:stakin lisää potkua irti mutta noita hintoja enempää ei kannata maksaa.
Vastaa ouzgi semmoisiin kysymyksiin johon tiedät vastauksen. KIITOS! Eli athlon 64 prossu ei todellakaan mene emolle jossa on socket a prossu (eli tässä tapauksessa xp 1800+). Ja jos kaverisi 9700 malli on pro niin se olisi ihanteellinen kortti tuohon koneeseesi. Se kun pieksee mennen tullen tuon 9600 XT kortin. Sillä tuo 9700 pro malli pääsee aika lähelle 9800 pro mallin lukemia. Ja tehokkaampaa korttia ei tuolle prossulle kannata ostaa. En ole seurannut noita käytettyjen korttien hintoja mutta jos se on pro niin kyllä siitä ainakin se 100 euroa kannattaa maksaa.
jos kortti ei ole pro, niin ei kannata ostaa, jos välttämättä haluat niin arvo noin 90-100e, prosta kannattaa maksaan 120-130e, viime viikolla möin itse nopeilla muisteilla olleen pro:n 135e hintaan. 9700 sarjalaiset häviää 9800 sarjalle noin 10-15% nopeudessa, ja 9800 pron voit saada noin 150e hintaan. tosin 9800 sarjalaiset hajoaa usein kun taas 9700 sarjalaiset kestää pitkään..