Radeon 9800 Pro ongelma...

Discussion in 'TV-out -ongelmat ja -keskustelu' started by uto, Aug 8, 2004.

1. uto

uto Regular member

Trophy Points:
    26
    eli... minulla on käytössä radeonin 9800 pro näytönohjain ja tveenä minulla on sony vega 32" 16:9 trinitron. ongelma on se että en löydä paikkaa mistä saisin säädettyä tveeseen lähtevän signaalin laajakuvaksi koska kun katson mitä vaan laajakuva elokuvaa tulee tveeseen kamalan isot palkit. fs elokuvaa katsellessa kuva on samanlainen kun dvd soittimella katsoessa laajakuvaelokuvaa eli palkkeja ei ole...dvdsoittimessa 4:3 säätö 16:9 suhteeseen onnistui helposti dvdsoittimen asetuksista sille tarkoitetusta kohdasta mutta olen hakemalla hakenut radeonini asetuksista vastaavaa säätöpaikkaa tuloksetta. eli siis, millä saan tämänhetkisen 4:3 tv-out signaalini muutettua 16:9 signaaliksi? vai onko se edes mahdollista?

kiitos jo ennakkoon!

ps: kerrottakoon nyt vielä se että tveen ja tietokoneen välissä minulla on rca johto...kokeilin myös s-vhs piuhaa mutta en huomannut periaatteessa minkäänlaista eroa...vaikuttaako tämä kenties kuvasuhteeseen? tuskin??

Last edited: Aug 8, 2004
  2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
  3. uto

uto Regular member

Trophy Points:
    26
    ei mitään vaikutusta...vaikka valitsen 4:3 ja 16:9 sieltä niin kuva pysyy täysin saman kokoisena tveessä...? mikä voisi olla vikana?

Share This Page