Radeon IGP 345m

Discussion in 'PC:n rautaan liittyvä keskustelu' started by SpongeBop, Feb 24, 2005.

1. SpongeBop

SpongeBop Guest

Asia on seuraava (anteeksi typo/pituus) ---> Omistan presario 2538eu kannettavan ja siinä minulla on 512mb(446mb)muistia ja 64mb näytönohjain, mutta näytönohjaimeni radeon igp 345m takia 446 sillä se käyttää keskusmuistia hyväkseen(kukakohan ihme pelle tommosen systeemin on keksiny). Näytönohjaimella pitäisi olla tuki 4x agp:lle, mutta agp ei ole päällä eikä sitä saa mistään muutettua.
    Mikä avuksi? Niin ja toiseksi ohjain ei pysty edes yksinkertaisiin grafiikka suorituksiin kunnolla(olisi kiva pelata edes jotain vaikka kannettava tämä onkin) :(

Last edited by a moderator: Feb 24, 2005
  2. Osku87

Osku87 Regular member

Trophy Points:
    46
    Atin ajureista voi säätää Agp-väylän nopeutta ja jos et pysty säätämään sitä ajureista niin pitää laittaa ensin biossista agp-väylän kerroin kuntoon. Kannattaa lisäksi hakea uusimmat ajurit. (Koitappa tällä kertaa hakea tavalliset eikä Omegoita ;)

Teeppä näin: Suorita -> dxdiag
    Tuolta meet display valikkoon. Siellä pitäis olla kaikki directX featuret olla enabled. Jos niitä ei saa vaihdettua enabled tilaan ja ne eivät ole siellä uusimpien ajureidenkaan jälkeen niin kannattaa koittaa päivittää piirisarjan ajurit jokka löytyy kannettavan valmistajan sivuilta.

3. SpongeBop

SpongeBop Guest

Biossista en löydä mitään mistä tota voisi säätää... eli olen hukassa :( joo kokeilin noita omegan ajureita kun ne atin omat ajurit oli ihan sukat.. mutta eipä noissakaan mitään kehumista ollut... dxdiagisssa on kaikki muut on mutta agp kiihdytystä ei voi edes säätää?? minkäköhän laisia piirisarjan ajureita mun pitäs ettiä??

4. Osku87

Osku87 Regular member

Trophy Points:
    46
    Emolevyn piirisarjan. Eli katot kannettavan valmistajan sivuilta oman mallisi ajurit ja niistä chipset drivers tai jotaki sinnepäin.

Biossista pitäisi löytyä samasta valikosta kuin muutkin AGP asetukset ellei valmistaja ole mennyt sitten piilottamaan niitä sieltä.

5. SpongeBop

SpongeBop Guest

jos ne asetukset on piilotettu niin saako niitä mitenkää näkyviin sieltä biossista?

6. SpongeBop

SpongeBop Guest

mistä näen mitä piirisarjaa kone käyttää... anteeksi olen nyyppä :)

7. SpongeBop

SpongeBop Guest

okei sain agp väylän toimimaan asentamalla agp gart ajurit tjsp... :)

Share This Page