Radio-ohjattavista microhelikoptereista.

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by Feron, Dec 8, 2008.

1. Feron

Feron Active member

Trophy Points:
    66
    Onkos arvon keskustelijoilla ko. radio-ohjattavista kokemusta? Olisin hankkimassa tuollaista kopteria joululahjaksi ja pitäisi tietää ovatko mitenkä kestäviä ja millaisia ohjata. Olen katsellut kahta mallia:

Pulju.netin ja Mulletoi.comin malleja.

Jos on kokemuksia ko. laitteista, niin onko suosituksia? :)

2. shnigi

shnigi Active member

Trophy Points:
    66
    Itseltäni löytyy tuo picooz copteri, oikein mainiota hupia koko rahan edestä. Ei hajoa millään (paitsi jos astut sen päälle)ja erittäin helppo lentää. Kannattaa lopettaa kaasun painaminen kun törmää seinään ja varoa pölyä, kerran takaroottori jumittui karvan takia ja lento ei onnistunut, onneksi picoozissa tuli vararoottori mukana kun edellinen tuhoutui poistaessa karvaa. Loistava lelu

3. Feron

Feron Active member

Trophy Points:
    66
    Ok, kuinkas paljon tuo syö paristoja? Ainakin, mitä olen lukenut, niin kopteri ladattaisiin suoraan ohjaimesta, eli ohjaimen paristoista.

4. kerbo

kerbo Regular member

Trophy Points:
    48
    Ite tilasin just tänään tollasen mulletoi.comista. Näytti niin hupaisalta vehkeeltä, et oli pakko tilata ;)
    Voin laitella jotain infoo, sitten kun saan sen luultavasti tällä viikolla, jos kiinnostaa?

5. Feron

Feron Active member

Trophy Points:
    66
    Ehdottomasti. Erityisesti se patterien kulutus kiinnostaisi tietää.

6. kerbo

kerbo Regular member

Trophy Points:
    48
    Tänään tuli kopteri kotiin, mutta enpä kyllä vielä tässä vaiheessa osaa kertoa kuinka paljon tuo imee noita pattereita...

Luulis kuitenkin, että ne kestää aika monta latausta, koska siihen ohjaimeen meni 6 AA-patteria. Ja se tosiaan ladataan suoraan siitä ohjaimesta.Olen kyllä tänään jo ladannu ton kopterin varmaan 7-10 kertaa eikä tunnu hyytyvän... Mutta itse kopteri on kyllä aika paska. Ainakin tämä yksilö.

Kun saan ladattua ton kopterin, niin se jaksaa nousta kerran tonne katon rajaan asti ja sit se tippuu alas. Kyllä sillä sit useemman minuutin tossa 5cm:n korkeudessa pyörittelee, mutta ei kai sen tollanen kuulu olla??

Pistin kyllä Mulletoi.comiin viestiä ja kyselin et wtf? mut kattoo nyt mitä ne vastaa ensin jos siinä on joku kikkakolmonen ;)

Share This Page