mun vitttumainen broidi on laittanu itsensä meidän koneen järjestelmävalvojaks ja me 3 muuta ollaan vaan rajoitettui käyttäjii. se ei suostu palauttaa muille oikeuksii! ja sitte ei voi ees cd levyy polttaa tai mtn! miten mä saan oikeudet takas? saanko hakkeroituu sen salasanan tai jotai?? auttakaa!!!
Vikasietotilassa käyt vilkasee oisko se unohtanu/ylipäätään tajunnu pistää salasanaa Järjestelmänvalvoja tilille. Sieltä saat mielestäni laitettua homman kuntoon.
kokeilet sinne vikasietotilaan päästä ja sitten käynnistä --> suorita control userpasswords2 sieltä voi sitten helposti säätää käyttäjien oikeudet ja salasanat.
Yhtään moralisoimatta, joskus kettumaisten isoveljien pikkuveljille rajoitettu tili sopii paremmin kuin järjestelmävalvojan tili.
ei sinne vikasietotilaan tarvii välttämäti mennä: Sakken riviä vähän parantaen... käynnistä -> suorita: runas /noprofile /user:järjestelmänvalvoja "control userpasswords2" Sitten kysytään järjestelmävalvojan salasanaa: kokeilee vaan entteriä jos tuurilla sitä ei ole asetettu. -- ysf
ja sitten kun on painanut entteriä niin pitäisikö mulla olla oikeudet järjestelmävalvojaksi ? saanko vaihtaa oman salasanan ???
no jos poltat levyjä nerolla, niin pyydä veljeäsi asentamaan nero burn rights-softa sillä määritellään polttooikeudet, oletusarvona kun on etä vain järjestelmänvalvoja saa polttaa levyjä *syvältä* http://www.nero.com/nero6/en/Nero_BurnRights.html ps. ketä ne kaksi muuta sun lisäksi on, vanhemmat?
jos järjestelmänvalvojalla ei ole salasanaa, niin kyllä voit myös esmerkiksi käynnistää normaalin XP:n käyttäjienhallinnan jossa voi muuttaa salasanoja: muokkaa vaan tuota "runas" jutskaa siten että rivitä muutetaan esim. runas /noprofile /user:järjestelmänvalvoja "mmc %windir%\system32\lusrmgr.msc" - Sitten vaan valitse "käyttäjä" ja klikkaile oikealla hiirennapilla haluamsi käyttäjän päällä ja valitse "muuta salasana".. Ja jos Nero on, niin Nero Burnrights ehdottomasti! -- Ysf
no se broidi ei suostu sitä asentaan. pitää kokeilla joskus sitä vikasietotila jutttuu. kiitti avusta.