eli kun lataan netistä tulee hyvin 250-280 kb/s mutta kun lataan esim dc++ tulee max vain 65kb/s miten saisin ladattua myös dc++:lla +200kb/s?
kun lataat joltakin joka pystyy uppimaan tuolla nopeudella tai sitten mahdollisimman monelta tyypiltä yhtäaikaa (silloin eri tiedostoja ellei softasi tue muuta ja hubin säännöt antavat periksi)
ihan sama lataakoo yhdelta vai viideltä silti max download on se 65kb/s johtuiskohan se palomuurista? mul on tollanen ulkonen muuri.. joku homelinen paska...
mistä päin maailmalta imutat? Suomesta? Kannattaa mennä ruotsalaisille hubeil, sieltä saa vauhdilla..Sitte toinen juttu mistä ei hubeilla hirveesti pidetä on toi netlimiter ohjelma. sillä ku laitat upload kaistan rajottamaan 40 kB/s ni sun pitäs pystyy imuttamaan dcstä hyvältä yhteydeltä täysillä. Mut tietääkseni siihe auttaa vaan toi limitterin käyttö. ei sitä sais mainostaa, ku on kuulemma "laiton"..mut tulipaha sanottua
mitä helvettiä?? pitäskö mun antaa kaistani muka hidatua ja maksaa täys hinta netistä, häh?Vittu ku sitä saatanan limitteriä ei käytetä kiusallaa.mä käytän vaan sen takia ku vaikuttaa imutukseen. Älkää vittu jaksako parkua pikkuasioista.
Vittu sä huomaat limitterien heikkouden ku joka vitun sälli rupee käyttään sitä & se sun kaistas ei takuulla hidastu liikaa vaikka annatkin ulos ilman mitään paska limittereitä.Reilu meininki ois ku jätettäs noi fuckin vippaskonstit.Aivan sama ootko svedu hubeilla yhtä paskaa toi rajoittaminen on niitäkin kohtaan.
Ja tuliko morbirilla mieleen että nillä ruotsalaisilla hubeilla on myös paljon suomalaisia käyttäjiä? Vertaisverkothan nimenomaan perustuu siihen että jaetaan!
Jos latausnopeus hidastuu dc:ssä jos upit on isot niin laittakaa asetuksista "käytä pientä lähetyspuskuria" rasti ruutuun, siihen mitään limiterejä tarvita.
Kehittäis äkkiä joku dc:hen botin mikä nuuhkii kaikki limitterien käytöt ja antaa ikuiset bannit heti! Joo mullekans hetikaikki muutpainukoot....!"¤¤"! Ei kannata tuijottaa yhden tiedoston siirto nopeutta vaan kokonaisnopeutta. Tuommosista huonosti toimivista yhteyksistä pitäis päästä eroon joissa upit hidastaa latauksia. oneks omaa adsl toimii kunnolla ja voi päästää töpöllä ulos. ihan periaatteen vuoksi pidän auki dc:tä vaikka ite en laitaisikaan mitään.
Toiveesi on toteutunut..DCDM++ esimerkiksi on klinu jossa on tuo client detector joka löytää myös limitterit ja RAW käskyllä voi määritellä potkun tai bannin. Eli keksitty on aikaa sitten
"elkää käyttäkö limitteriä.." vittu kun on pakko! ei vittu tulkaa kaikki valittajat vaikka mulle kylään kattomaan ku koko paska hyytyy jos ottaa limitterit veke! kyllä on ruksittu bufferit jne. mutta ku se ei auta! Enkä itse ainakaan oo rajottanu kun 40kt sen upin.. Kyllä yhdessä vaiheessa kesällä piti laittaa jotain 20kt uppi kun ei vittu muuten toiminu ollenkaan, mutta siinä oli varmasti vika elisan paska vehkeissä, kun ongelma sitten korjaantu "itsestään"... kkuula mikä helvetin adsl sulla sitten on kun ei kerta mitään vaikuta?? eikö toi tukkoon menemine oo aikalailla ominaisuus tässä paska tekniikassa..?
Vittu jos on pakko niin käyttäkää ja tappakaa koko dc++.Mua enemmänkin vituttaa toi limittereiden ynnä modattujen klienttien mainostaminen & puolustaminen,käyttäkää salaa&ku saatte bannit ni nielkää asia omana mokana.Mainostaminen & limittereiden käyttöön neuvominen on mun mielestä vastoin p2p periaatteita.Jos ei jaa ei saa
p2p-maailmassa maltti on valttia. Hitaasti hyvä tulee. Jos DC++ ei toimi kunnolla, kannattaa ehkä harkita jotain toista vertaisverkkosoftaa.
Jepni, siis limitterien puolesta. Ettekö te sen vastustajat tajua että downi kärsii yli 150% 10kt/sec uppimisen sijaan? Ja se johtuu ihan ADSL:n tekniikasta. Oma linja 2/512 ja mulla on tasan tarkkaan rajotettu tohon 40kt/sec enkä todellakaan aijo muuttaa sitä, vaikken dc:tä käytäkkään (enemmän torrukkaa) niin rationi ovat kunnossa. Oon uppaillu tässä vuoden aikaan päälle 800gt ja ratio on 1.95, ei luulis kellään limitterin vastustajalla olevan mitään sanomista tohon asiaan. Jos upitaan hitaasti niin upitaan sitten perkele pidempään. (piste) Ja tasan muuten hidastaa ainakin megasessa ja kaks megasessa downissa. (piste)
1/512 yhtedellä pystyn mainiosti lataamaan 100kt/s vaikka toinen uploadaisikin 50kt/s. Mistäköhän johtuu että joillakin hidastuu?
Riippuu paljolti siitä paljonko on maksimi yhteyksien määrä, eli jos esim 2 ihmistä lataa sulta 25kt per nuppi=eipä juuri haittaa, mutta jos 50 ihmistä kilon per nuppi, niin jopas jo tahmaakin.
Haistakaa mun puolesta pitkä paska kaikki jotka nyt väittää vastaan, mua ei henkkohtaseti vittuakaan kiinnosta, onko hubeilla limitteri sallittu vai ei, jos mut imutukset perkele kärsii ni todellaki rajotan vaikka 5 kB/s jos tykkään. Tampiot..toiseks kukaan täys järkinen ei imuta adsl:stä vaan nopeemmilta. Jos ei oo nopeempaa ni voi voi. life sucks...lukekaa adsl tekniikasta enemmä ni tiedätte enne ku rupeette väittään asioista joista ette mitään tiedä. PISTE. Saatana.