Moi! Minulla on pakettikone Dell Optiplex gx620 desktop. Haluaisin lisätä siihen ramia koska siinä on vain 1gb ramia. Käsitääkseni emolevy on dell 0F8096 (en ole aivan varma). Minkälaista ramia minun pitää ostaa ja minkä hintaista se on? Ajattelin lisätä ramia 2gb.
Kiitos viestistä Joensuu! Olen aika keltanokka näissä hommissa joten en tuon perusteella tiedä mitä ramia pitäisi ostaa. Voisitko laittaa linkin tuotteeseen joka sopisi tietokoneeseeni. Toivomus olisi että 2gb ramia. Mieluten joko 1x2gb kampa tai 2x1gb kampa.
Vaikka http://www.jimms.fi/tuote/AD2U800B2G6-B Joku muu voi kertoo halvemman. Suosittelen ettiin käytettynä.
Ok. Emolevyn tiedoissa luki että maksimi mhz on 533, tuossa kumminkin näytti olevan 800mhz onko sillä väliä?
Ei mitään väliä. Ainoo on et tukeeko toi 2 gigan kampoja. Ottasin ehkä 2*1 GB, Jimmsiltä ei saa. Muutenki järkyttävän hintasta et käytettynä 2*1 GB DDR2-533 tai DDR2-800.
Merkkikoneen emo josta löytyy tosi huonosti tietoo. Varmempaa hommata 2*1 GB sen takia.[/quote] Kiitos jälleen! )
Laitteen manuaalista löytyi tällainen tieto: "This computer supports a maximum of 4 GB of memory when you use four 1-GB DIMMs or two 2-GB DIMMs." Voi käyttää siis 4x1Gb:n kampoja tai 2x2Gb:n kampoja. Edit: Sivulla 54 tuosta muistista: ftp://ftp.dell.com/Manuals/all-products/esuprt_desktop/esuprt_optiplex_desktop/optiplex-gx620_user%27s%20guide_en-us.pdf