Asensin pöytäkoneeseeni (todella vanhaan sellaiseen) DDR1 muistia 512 MB lissä, eli puolet enemmän mitä siinä aiemmin sitä oli, sille oli tyhjä slotti vaan vieressä niin asensin tuon kamman siihen, mutta nyt kone ei käynnisty (boottaa itseänsä jatkuvasti ja ehdottaa järjestelmän korjausta.) Kysymys kuuluukin: täytyykö tuo DDR1 kampa jotenkin "hyväksyä" biosista? BIOS Settings Utility V4.31 Kiitos vastauksista!´
Nyt kone käynnistyi ja näyttöön tuli teksti "Virhe käynnistäessä kohdetta C:\\Users\UPJ\AppData\roaming}mewnest.me\nengine.dll -Käyttö estetty."
Ehkä yhteensopivuusongelma. Koita toisessa muistislotissa. Tän olis voinu pistää ton vanhan ketjun jatkoks.
niin olis, sori, kirjotin sinnekkin, mutta luulin ettei sitä enää kukaan seuraa, kun oli sen verran taukoa tuossa välissä. My bad
Mulla on varmaan verkkoyhteyksissä jotain vikaa, kun boottasin tämän "Käyttökoneen" äsken, niin tuli sama C:\\users roaming newnext me teksti näytölle. Ehkei se liity tuohon asennukseen sitten millään tavalla.
ääh, noita iso.tiedostoja jaksa alkaa poltella, kone vaikuttaa vakaalta, joten otaksun, että muisti oli yhteensopivaa. kiitos kuitenkin.
ääh, noita iso.tiedostoja jaksa alkaa poltella, kone vaikuttaa vakaalta, joten otaksun, että muisti oli yhteensopivaa. kiitos kuitenkin.
oletko kokeillut pelkästään sillä vanhalla muistilla sitä konettasi? jos se lähtee toimii omalla muistillansa niin saattaa olla siinä ostamassasi muistissa vikaa mikäli ostit sen käytettynä.
Moi, Kyllä olen kokeillut, ja tuo uusi DDR1 kampa, on minun toisesta vanhasta pöytäkoneesta, Toimii hyvin nyt yhdellä tai kahdella kammalla tila on "vakaa". niin vakaa kuin se tappiin asti kellotetussa koneessa voi olla