Moro. Onnistuin virittelemään kaiken periaatteessa kuntoon meiksin GeForcen ja Philipsin laajakuvatelkan välillä: kuva näkyy ok (svhs), värit on kohdallaan, jne. Ongelmana vaan kuvassa näkyy hiljakseen ylös/alas rullaavia vaaleita/tummia raitoja. Tämä taas on kerrassaan häiritsevää ja häiritsee ratkaisevast Buffy-dvd:hen keskittymistä. Eli onko kellään tarjota mitään ratkaisua ongelmaan? Kaikkea tällaisen amatöörin mieleen juolahtavaa olen yrittänyt kokeilla, kuten tälläkin palstalla ehdotettua antennijohdon irtirepimistä, mutta ratkaisua ei ole löytynyt.
tuttuun tapaan s video piuhoilla noita ongelmia esiintyy. itsellä on useampi kaapeli joilla kaikilla sama vika. tosin ei ne piuhat mistään parhaammasta päästä olekkaan. varsinkin näytönohjaimien mukana tulevat piuhat ovat yleensä aika surkeita. kokeile ostaa parempi piuha tai lainaa kavereilta ja testaile jne... lisäys edelliseen... ahaa siis töllösi oli philips no se on sitten ominaisuus, siihen ei auta piuhan vaihdot yleensä. näin sanoi yksi tv korjaaja mulle kun valitin samanlaisesta tapauksesta.
Sama ongelma... lähtee pois kun ottaa television antennijohdon pois.... luin jostain että johtuu jostakin maalenkistä yms...
Mulla oli sama ongelma näytönohjaimen mukana tulleen piuhan kanssa, mutta kun vaihdoin piuhan parempaa, vika loppui