mulla on molemmat rajoittamaton jos ymmärsin oikein mitä kaistalla haettiin.. Mutta tuo jako ei vaan onnistu. Mulla on kyllä jaossa, mutta ne ei vaan näy tiedoissa. tai osa näkyy mut suurin osa ei näy.
ja jos on esim 1/512 linka niin imet puolet enemmän ku jaat ja silloin ratio tippuu,esim imaset jonkun täytdellä kaistalla menee 4 tuntia niin jakoon menee 8 tuntia et saat ration edes 1:seen
Eli sen vaan tarvii olla siinä vaikka se ei näy omissa seedeissä siel sivuilla. kunhan on azureuksessa niin se ratio nousee ajan myötä? Vaikuttaako siihen lataako sitä kukaan vai ei?
Tietysti vaikuttaa. Jos lataat vanhan torrentin, niin sitä tuskin on enää kovin montaa lataamassa sinulta sen jälkeen kun olet sen saanut valmiiksi ja ratiosi tippuu.
No mikä sitten olisi hyvä keino saada se ratio pian nousemaan? Kun en tiennyt tuollaista ja ei multa kukaan lataa. En tiedä näkyyks noi mun jaot ees siel trakkerillä(?).
Väärin, jos ei näy sivulla omissa seedeissä niin jakosi aivät silloin päivity träkkerille. Kyllä vaikuttaa. Ratio ei nouse ajan myötä, vaan sen myötä kun joku sinulta jotain lataa. Riippuu vähän träkkeristä että mitä vaihtoehtoja sulla on. Julkaiseminen on yleensä toimiva ratkaisu. Jos ratiosi on jo ehtinyt liian alas niin lopeta kaikki lataukset ja jatkat pelkkää jakamista. EDIT: Yleensä träkkeriltä löytyy oma foorumi, irc kanava tai muu semmoinen missä voi kysellä neuvoja, sieltä saa parhaat neuvot juuri sille träkkerille mille olet kirjautunut ja jossa sinulla on ongelmia ration kanssa.
Kiitos. Sitä vähän pelkäsinkin, kun en osaa tehdä sitä julkaisua. Mitä tarkoittaa Distributed database offline? Nämä jaot eivät sinne trakkerille mene. Edit: Koitin julkaisua, muuten onnistu mutta en pysty seedaan sitä...
@nasuliini: Lue käyttämältäsi torrentsivustolta FAQ ja muut ohjeet. Todennäköisesti et pysty seedaamaan ennen kuin olet ladannut tekemäsi .torrent-tiedoston uudelleen trackerilta. @Pyhimys: Helpostihan nuo ratiot pysyy kunnossa kun vähän viitsii katsoa mitä itse lataa. "Huonoja nuo DC:t ja kumppanit kun ovat niin hitaita..."
Oon yrittäny kahlata kaikki moneen kertaan. Oon vaan niin newbie että vika saattaa olla siinäki.. Eli siis uppasin sen sinne sivuille ja siitä linkistä siellä sivuilla avasin Azureukseen niinku jonku muunki laittaman tiedoston. Mut se ukkeli valahtaa häpeästä punaiseks siinä edessä ja näyttää että ei oo ketää keltä ladata... Siis se tekee sen "valmiiks" muuta se ei siirrä sitä sinne alas vaan tila on ladataan ja se ukkeli siis on punainen.
siis noi clientit jää automaattisesti jakamaan jollei poista listalta. jos olet jo poistanut niin hae se torrentti uudestaan ja anna sen latauksen minkä oot hakenu jo aiemmin olla siel samassa kansiossa. sit klikkaat sit torrenttii niin siihen tulee heti 100% ja rupeaa jakamaan. torrentit menee myös vanhoiksi ajan mittaa ja silloin clientti heittää jotain virhettä. älä poista mitään siit kansiosta mikä on jaossa tai muuten kusee. ja oman julkaisun teko on tarkkaa hommaa kaikki infot ja dessut,se on yleensä kick off jos julkaset puutteellisen torskan
Olenkin ottanut uudestaan auki kun vahingossa poistin, mut se ei vaan päivity tietoihin vaikka se siirtyy muka jakoon ja vaikka lataajia on. En ole poistanut mitään kansioista. Julkaisua yrittäessä siis ukkeli jää punaisena siihen odottelemaan eikä siirry sinne jaettavien sekaan... Oonpas mä ongelmallinen taas
Eikös FB:llä ole foorumi ja varmaan moni muukin on paininut samojen ongelmien kanssa. Kannattaisi ensisijaisesti sieltä etsiä ja kysellä.