Ratkaistu. Ajurit asennettava aina uudestaan käynnistyksen jälkeen.

Discussion in 'Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä' started by bexico, Mar 30, 2010.

1. bexico

bexico Member

Trophy Points:
    11
    Niin olisi sellainen ongelma, että näytönohjaimen ajurit on asennettava aina uudestaan käynnistyksen jälkeen, jotta pääsee pelaamaan pelejä. (Ei sinänsä ongelma, mutta alkaa jo hajottaa ainainen ajurien uudelleen asentelu.) Olen koittanut etsiä vastauksia tähän ongelmaan eri foorumeilta, mutta muilla ei näytä olevan samanlaisia ongelmia.
    Tämä sama ongelma toistuu vaikka olen kokeillut eri versioita ajureista.
    Mahtaisikohan johtua wintoosasta?

Tietoa järjestelmästä:
    Käyttöjärjestelmä: Windows 7 64 bit
    Näytönohjain: Nvidia GeForce GTS 250
    Prosessori: AMD Phenom II X4 Black Edition 965
    Keskusmuisti: 4Gt
    Emolevy: M4A785TD-M EVO
    DirectX: DirectX 11.0

2. WaRNuT

WaRNuT Regular member

Trophy Points:
    26
    Koita yrittää vanhemmilla ajureilla, jos ei onnaa niin asenna Windows uudelleen. Ja Dx:n versio ei ihan taida olla tuo 11 :)

Kai olet asentanut 64 bit yhteensopivan ajurin?

3. bexico

bexico Member

Trophy Points:
    11
    Kiitos vastauksesta. joo oon yrittäny vanhemmillakin ja juuri 64 bit, sain ehkä enemmän tietoa nyt ongelmasta kun lainasin kaverilta peliä, jossa voi valita käynnistääkö dx9:llä vai dx10:llä, dx9:llä lähtee päälle ongelmitta, mutta kun tuota dx10 kokeilee, peli kaatuu samantien. Eli sotkevatko nuo dx:t jotenkin toisensa tai jotain sinne päin? Nvidian oma ohjaupaneeli näyttää, että minulla olisi DirectX 11, mutta muut ohjelmat näyttävät tuota DirectX10.

Onko kellään kokemuksia tuosta Noctuan NF-S12B-FLX tuulettimesta? Sillä ajattelin tilata sen kopan taakse tuulettamaan, sillä tällä hetkellä takana ei ole minkäänlaista tuuletinta. Tuohon koppaan sopisi juuri 120 x 120 x 25mm kokoinen. Niin ja kumpi on kannattavampaa kytkeä se emoon vai poweriin? Niin ja poweri on Nexus PSU 850W, jos sillä on tähän kohtaan jotain merkitystä.

4. bexico

bexico Member

Trophy Points:
    11
    Ongelma olikin niin yksinkertainen, että asuksen omilta sivuilta ajurit ja johan alko toimimaan.

Share This Page