Windows Vista SP1 EDIT: Ongelmasta on päästy yli. Ongelma korjaantui kun poistin vikasietotilassa kaikki ohjelmat mitä olin asentanut viime aikoina ja palautin spybotin tekemät muutokset. Tämänkin jälkeen tuli vielä blue screeniä mutta koska ei toiminut vikasietotila verkkoyhteyksillä mutta normaali toimi se laittoi minut miettimään. Sitten suljin modeemista virran kun pistin koneen paalle ja VOILA! Nyt toimii normaalisti ja käynnistyy vaikka modeemi olisi päällä Mikä lie oli vikana? Laitoin koneen tänä aamuna päälle ja asensin päivitykset mitä se tyrkytti. Laitoin koneen käynnistymään uudelleen neljän tunnin kuluttua ja jätin Silkroad nimisen pelin päälle kun lähdin kouluun. Kun palasin koulusta oli kone kohdassa jossa kysytään valitaanko: Windowsin normaali käynnistys vai Windowsin viimeisin toimiva kokoonpano. tms.kummastakaan ei kone lähde käyntiin vaan sammuu jatkuvasti uudelleen ja uudelleen. Sitten käynnistyessä painelin F8 ja valitsin valikosta ettei kone uudelleenkäynnistä blue screenin tulessa ja sain tämmösen ylös: BAD_POOL_CALLER *** STOP: 0x000000c2 (0x00000099, 0x8233572c, 0x00000000, 0x00000000) Blue Screen tulee siis vasta Windowsin latautumisen jälkeen. Eli kohdassa jossa pitäisi ilmaantua sisäänkirjautumis valikko. Vikasietotilaan pääsee mutta jos koittaa mennä esim. vikasietotila verkkoyhteyksillä, Windows kaatuu ja käynnistyy uudelleen. Startup Repair on ajettu mutta ei hyötyä ja järjestelmää on palautettu mutta ilman mitään vaikutusta. Oon myös poistanu kaikki softat mitä oon lähiaikoina asentanu mutta mikään ei tunnu auttavan. Recovery levyjä ei tullu tehtyä (tyhmä kun olin) kun kone ostettiin... Auttaako tähän enään mikään muu kuin uudelleenasennus? EDIT: Jos ei auta niin luultavasti tulossa Linux tilalle.. Mutta saako näihin ACER:in pakettikoneisiin edes Linuxia sisään?