Olisipä näinkin pöljä kysymys kun loppukuusta projektissa koneen sisukset vaihtuvat toiseen lootaan. Prossu muuttuisi tässä rytäkässä X2 550BE --> X4 955BE. Ei kai vaikuta rautaan niin paljoa että winukka täytyisi asentaa uudelleen. Enpä ole koskaan ajatellut koko asiaa mutta paukahti nyt vain mieleen. Kuva on jo wanha.....
En oo kyllä Win7 kokeillu (sinullahan on se?), mutta eipä toi kait vaikuta mihinkään vaikka vaihtaisitkin.
En usko että tarvii asentaa,itse joskus vaihdoin athlon 64 x2 5200+@athlon II 240 x2,eikä se mukissut minulle mitään siitä, edit,typo
Jeps Win7 64 on käyttiksenä. Alkoi vain pyörimään mielessä tuollainen juttu. Kuunnellaas vielä muutama mielipide.
Prossu vaihdon takia ei Windowsia tarvitse asentaa uudestaan. Ihmettelen kuitenkin tuota prossun vaihtoa. Eikö tuo 550BE avaudu neliytimiseksi?
Pikaisella googlettelulla tuli vastaan kaikkea mielenkiintoista ja outoa, jonka vaihtaminen on aiheuttanut uudelleen aktivoinnin tarpeen. XP-koneilla tuli prossuja vaihdeltua mut ei mitään ongelmia niissä ainakaan.
Mulla on jo valmiina odottelemassa tuo neliydinprossu niin nakkaan sen sitten tuon tuplaytimen tilalle. Tuo X2 550 ei sitten tosiaankaan pysynyt vakaana. Jep "Sähköpostilaatikolle" tulee elimiensiirto toiseen pömpeliin. Saa Feezer 7 coolerinkin makoilemaan quadin päälle. Toivottavasti asennus sujuu ongelmitta.