Menee todella off-topiciksi mutta tässä vaiheessa ei mulla kiinnostus enää riitä. Kyselin neuvoa uuden pakettikoneen täältä joskus huhti-toukokuun vaihteessa. Tilasin osia jimmsiltä, ensin emolevyn ja sitten näyttiksen, ramin ja coolerin. Kaikki meni ihan hienosti. Sitten tilasin Silent rigistä Psu:n ja kotelon, ei mitään ongelmaa. Tilasin uudestaa silent rigistä loput vaadittavat osat, tuotteita ei ollut varastossa ja kuitenkin toimitusajaksi annettiin 5-10pv. Kaksi viikkoa tilauksen tehtyäni kyselin että mikähän siellä on robleemana kun ei mitään kuulu. No siinä meni sitten seuraava viikko ja peruin ihan kohteliaasti tilauksen kun ei tavaraa kuulu. No peruttuani silun tilauksen tilasin samat tuotteet systemasta ja toimitusajaksi annettiin 0-2 pv. Nyt mennyt jo yli viikko siitä. Eli onkohan mahdollista saada suomesta ihan perusrautaa varastosta ilman että kauppiaan on alettava sitä tinailemaan? Ei muuten mutta alkaa jo v+!/ttamaan kun puolivalmis kone ollut kohta 2 kuukautta pöydällä :/ Tulevaisuudessa ainakin mun osalta sakemannit kutsuvat...
itse annan kiitokset pixmanialle,silent rigille ja jimm'sille,systemaan en niin luota kun emo tulee postiin ja laatikko suojattu ainoastaan elmukelmulla,ei millään muulla...
Jimmsiltä tosiaan tilasin 2 kertaa ja molemmat tuli just niin kuin pitäisikin, silent rigin paketti taas oli karu virtalähde teipattu kotelolaatikon yläreunaa kiinni... Luulisi että firmalta löytyisi sen verran kunnianhimoa että paketointi olisi asianmukaista. Ei ne tyhjät pahvilaatikot nyt liikaa voi maksaa! No toivottavasti systeman paketti tulis kunnossa perille asti.
Selailin ketjuja niin mikäs sieltä hyppäsikään, Gereti muistaa... Systemasta on ainakin itselleni osat tulleet jämäköissä pahvilaatikoissa.
No nyt tuli ilmoitus että tuotteet on lähetetty voi olla että tossa ^^ on säästetty kun on vaan yksi tuote.. Miten on laitoitko heti palautukseen? Vai koeajoitko ensin
No kätenihän se sieltä löytyi Käyttöön ihan pistin, ja kyllähän se siellä koneessa toimii niinkuin pitääkin, meni vaan naama peruslukemille kun tuon läjäyttivät nenän eteen tiskille
Laitoin tuonne projektipuolelle pakettikuvia SilentRigiltä ja Jimmssiltä. Emo SR:ltä ja oli kyllä kiedottu muovia ympärille, jesss. Jopa oluet olivat hyvin pakattuja, röyh.
Tämän takia olen lopettanut kokonaan suomen kauppojen suosimisen vähän kaikessa asiassa. Varastot pielessä ja huonot. Toimitusajat ovat Saksasta hyvin usein nopeammat ja lisäksi varastosta loppuneita tuotteita saadaan paljon nopeammin. Palvelu useimmiten parempaa, jos tarvii yhteyttä ottaa. Viimeviikolla tuli itselle Saksasta puhelu, kun oli tuote loppunut. Hieman alkoi hankalasti, kun Saksaksi puhui, mutta hyvin nopeasti tajusi vaihtaa enkuksi (RC-Online.de). Jimms on yksi ainoita kauppoja missä hommat hoituu edes jotenkin täällä suomenmaalla... SystemaStoresta itse venasin hiirtä 2kk ja kyseinen laitos oli varastossa heidän mukaansa. Verkkokaupasta venasin Pico-poweria 9kk, jonka jälkeen kyseinen laitos tuli Jimmsille myyntiin. Lisäksi suomen hinnat ovat ihan naurettavia verrattuna muihin EU-maihin tai Amerikkaan.