Olin tossa kuukauden pois kotoota ja en tietysti päässy rautaporttiin no pyysin, että ylläpito laittais mut parkkiin ja ne laittoki. Nyt ku tulin kotiin nii koitan kirjautua tulee "This account has been disabled." Kaveri kysy, että miks mut on potkittu ja ylläpidolta tuli viesti että "Käyttäjän Lynkke olisi pitänyt lukea sääntöjä." Nyt jäi pikkasen hämäämään, että mitä sääntöjä mun olis pitäis lukea ennen lomalle lähtöä :O ????!!!! Jos joku rp:n jäsen vois kysästä jutusta ylläpidolta olisin kiitollinen. Ratio oli kunnossa eikä ollu ankkaa ja nimimerkki oli rp:ssä Lynkke
Omassa profiilissasi lukee heti ensimmäisenä kohta, mistä saa tilin parkkiin. Sen alapuolella lisäksi lukee -->> Info: Jos panet tilisi parkkiin, se säilyy käyttämättömänä 4vk ennen kuin se poistetaan (normaalisti 2vk). Kun tili on parkissa, sen käyttöä rajoitetaan. Pane tili parkkiin esim. pitempien lomien kohdalla!
Mä olin just pari viikkoa reissussa enkä älynnyt laittaa tiliäni Rautaportissa parkkiin ja nyt se on disabloitu. Voisiko joku ystävällisesti kertoa RP:n moden osoitteen, jotta voisin kysellä tilini palautuksesta??