Ellikkästä ongelma on se, että mikrofonista ei kuule mitään ääntä, kun yritän testata sitä pelissä tai äänen nauhoitus ohjelmassa. Mikki kuitenkin toimii ainakin fyysisesti kun sätää herkkuuttä ja mikki lvl Headsetin omasta säätimestä niin ääni kuuluu kuulokkeista. Olen päivittänyt kuulokkeeseen liittyvät ohjelmistot ja ne on kunnossa olen valinnut kuulokkeen ääniasetuksista nauhoittavaksi laitteeksi, laite on usb kautta liitetty joten sitä ei hirveen helposti saa väärään reikään ja äänet on toiminu koko ajan moitteettomasti. Laite on myös reilun vuoden vanha joten en sulkisi pois mahdollisuutta, että setin ulkoisessa ohjelmassa olisi mennuyt joku osa rikki mikä pitäisi siirtää mikin ääni koneeseen. Tuhannet kiitokset jos joku osaa ottaa tolkkua tästä sekavasta kysymyksestä. Elikkästä tällee lisäyksenä et oon saanu nauhotusohjelmalla ääntä talteen mikistä, mutta kun avaan esim. css ja testaan asetuksista mikkiä testi vaa välähtää ruudussa ja lopettaa testauksen ja servuilla ei kuulu mikistä mitään.
Voisi mennä melkein elektroniikan puolelle: Johdoissasi voi olla joku häikkä, onkohan ne kenties pyörinyt lattialla? Mutta jokatapauksessa, vika taitaa olla äänitysohjelmassa. Et ole valinnut oikeaa vaihtoehtoa, itse en koneestasi tiedä enkä äänitysohjelmistasi, en voi enempää auttaa! Koita selvittää