Eli jos ostaisin noi pelikuulokkeet ni tarttenko jonku äänikortin? Siis ymmärsin, että noi menee usb-väylään ja en oo nähny sellasta äänikorttia mis on usb-väylä. Ja toinen kysymys. Onko noi kuulokkeet hyvät?
Eiköhä ole ihan hyvät kuulokkeet, en itse ostaisi vaan menisin sennheiserin tai vastaavan laadukkaisiin hifi luureihin. Et tarvitse äänikorttia, emolevyn usbiin vaan kiinni ja ajurit asennat. E: Sigus on muuten aivan liian suuri, lueppas keskustelualueiden säännöt uudelleen.
Kahden minuuting googlauksella: The Megalodon features a driverless USB sound card. Eli siinä on oma äänikorttinsa sisällä. En tajunnut tuota äänikortissa usb-väylä hommaa, senkus lykkäät mihin tahansa usb porttiin kiinni. Mieluummin suoraan koneeseen parhaan laadun takaamiseksi. Ja onhan ne varmaan aika hiton hyvät kun ne maksaa niin paljon (130-150e) joku saattais sanoo, mutta kyllä noita arvosteluja pikaluettuani on kehuttu todella paljon. Harkitte kuitenkin esim cachariksia (ttu minä tiedä miten se kirjotetaan) koska merkittävästi halvemmat, 70-90e sanoisin, riippuu mistä ostaa. Omaa sanaa sen verran että jos käytät paljon kuulokkeita esim. pelatessa tai käytät paljon skypeä/venttiä/ts3 jne, niin kannattaa nuo ostaa. Mielestäni sen takia että ainakin on sitten parasta laatua.
Pelailuun haluun hyvät kuulokkeet millä esim huomais just äänestä et joku tulee. Nyt kun mulla on jokku 8e kuulokkeet ni ne lämpee korvissa(en ymmärrä itekkää=) ja sit niit ei voi enää pitää. Ja juu kiitos vastauksesta. Nyt tajusin jo tarvitsemani =)
Ostin juuri viikko sitten nuo kuulokkeet ja ovat ollet erittäin hyvät! Basson saa erittäin kovalle ja saa säädettyä vaivatta siitä boxista Päässä ne pysyvät monta tuntia ilman mitään kipuja. Ei nyt ainakaan vielä ole mitään moitittavaa.. Virtuaalista 7.1 surroundia en ole vielä pääsyt missään kokeilemaan kun ei oikeen ole peliä/elokuvaa joka olisi 7.1
Juu itekki tilasin. Sanoovat lähettävänsä vasta 21.12. Saas nähdä tuleeko ennen joulua. Tää ei ny tähän oikee liity mut halusin ny vaa sanoo et razerilla on tosi hyvä asiakaspalvelu. Mun on näppäimistöstä kulunut se kumipinta yhestä näppäimestä ja valo hohtaa läpi ni kysyin onko paikkaa mist vois ostaa uuden näppäimen. He sanoivat lähettävänsä uuden ilmaiseksi, vaikka takuukin on jo ummessa.