Yksi hubi teki noin, mitähän olen tehnyt väärin? Käytössä Dc++ 0.670... Mikähän mahtaa olla paras dc versio?
En käytä itse kyseistä softaa, mutta ilmeisesti kyseessä on muuteltu versio, esim. että nopeuksia (uppeja) rajoitettu yms. käyttäjät varmaan vastailevat tarkemmin.
uskomatonta että noista clienteistä käytetään termiä "laiton". mul on 0.670 enkä oo saanu viel ainakaa bannia. Et sä mun mielestä oo mitää väärää tehny
Missä sanotaan että laiton? Ite kun en ollenkaan käytä tuota niin en tiedä siitä sen enempää kuin olen täältä lukenut (mikä on muutes aika paljon... täältä saa suhtkoht paljon tietoa lukemalla..)
No ei voi mitään, mutta oli linux imageja ihan hyvin tuolla saatavilla. Mikä on suositeltavin dc++ versio noiden edellämainittujen imuroimiseen?
Juu en morbir mitään tarkoittanut, ihan vaan kysyin että missä sellain on. Luulisin että kun katsot viestiketjuja niin siihen mikä on paras saat vastauksen, ja pääset jatkamaan linukan latausta (pitäähän niitä olla yksi jokaista laatua ja toinen vielä varmuuden vuoksi).
PeteTK, http://www.linuxiso.org tai ftp.funet.fi noista tulee linuximaget tasan niin lujaa kuin kaistasi antaa periksi.