Huh,tenavat leikki koneella ja nyt kone on jumissa (ilmeisesti painettu käynnistäessä R1:stä ja poweria yhtäaikaa).Mitkäs ne perusasetukset taas olikaan? Nyt on pinkillä pohjalla : Toggle usb Configuration -> (1) Run program at /PSP/GAME/RECOVERY/EBOOTSP Advanced-> (2) Plugins-> Registry hacks-> Exit (1) = Back Skip SCE logo(currently : Enabled) Hide corrupt icons (currently : Disabled ) Game folder homebrew ( currently :1.50 Kernel) Autorun program at /PSP/GAME/BOOT/EBOOT.PSP (currently:Enabled) Use NO-UMD (currently : Enabled ) Fake region (currently : Disabled ) Free UMD Region (currently : Enabled ) (2) = Back Advanced configuration ->Plain modules in UMD/ISO(Curr:Enab) Execute BOOT.BIN in UMD/ISO (Cuis) Use Isofs driver also in UMD-inserted mode ( Cu:En) jne jne ... Jospa joku jaksaisi laittaa 3.02oeb:n (muistaakseni) niin lupaan pitää ohjeet tallessa ... Kiitos !!
Mihin tuo EXIT on keksitty? eikö EXIT tarkoita poistu? eikä niitä tenavia tarvitse syyttää mitä itse tekee!
Ainakin toi Use NO-UMD kannattaa disabloida ja tyrkätä joku peli umd kelkkaan, sillä kaikki isot ei lähe käyntiin muuten.
Reserved ... exit on painettu ja palattu samaan ruutuun n.100 kertaa . Ja jos mä olisin sössiny tuon itse niin luulen että se olisi ollut jopa jo kunnossa . Minä tein firmispäivitykset aikanaan ja kone on nyt kuitenkin tenavien jäljiltä totaalisen jumissa , koitan taas saanko toimiin . Pistäs foliohattu silmille ja paina otsastas exit jos vaikka et enää heräis , näillä foorumella katsos saa apuakin . ...tuilufoorumeilla kannattanee esiintyä anonyymisti , mutta ne ovat muuallakuin afterdawnissa. Onnea yritykselle...mutta älä omaa perusta . j0p0:lle kiitos asiallisesta vastauksesta , koitan taas ..
Ongelman syynä saattaa olla toi Autorun program at /PSP/GAME/BOOT/EBOOT.PSP Pitää olla kait disabloituna Ja ittellä ainakin on myös Free UMD Region disabloituna, ei välttämättä vaikuta kuitenkaan.. Advanced configuration ->Plain modules in UMD/ISO Execute BOOT.BIN in UMD/ISO Use Isofs driver also in UMD-inserted mode Noi on myös disabloituna mulla.
Et pääse.... Se on vain custom firmiksien ominaisuus. Kuitenkin siihen pääsee pitämällä R-liipaisinta pohjassa käynnistyksen aikana.
kiitos tiedosta. pitäis varmaa päivittää oma PSP mut ku ei oo tullu tohon viel downgraderii ja sit pelkää rikkovani laitteeni....