Eli, tarkoitus olisi tehdä varmuuskopio kyseisestä pelistä. Nerolla en saanut tehtyä, kokeilin polttaa sekä datana, että levyltä levylle, imagena en ole vielä kokeillut. Muita poltto-ohjelmia ei ole tullut kokeiltua. Olisiko kellään ehdotuksia tai varmaa tietoa siitä, miten tuon kopiointi voisi onnistua? (Tietääkseni en tätä kysyessäni riko sääntöjä, ne on kyllä tullut luettua.)
Itse olen tehnyt varmuuskopiot CloneCD:llä eli kokeile sillä. http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/cdr_ohjelmat/cdr_ohjelmat/clonecd.cfm [Tämän ei pitäisi rikkoa sääntöjä, jos rikkoo niin sitten kertokaa..]
Kyllä, kyseessä on PC-versio. Jostain syystä CloneCD ei suostu tekemään tuosta kopiota ainakaan suoraan, imagena ehkä onnistuisi, mutta sen tekeminen kestää tuhottoman kauan.. Muita neuvoja kenelläkään?
game x copy ohjelma ottaa kopion murisematta mutta pilaa samalla alkuperäisen levykkeen .C&C generals zero hour levyn se pilas ei asennu enää alkuperäisellä ,pyytää laittamaan täysversion vaikka on alkuperäinen,kokeilin sitä kaverin koneeseen kun en uskonut silmiäni ja ei asennu ei sitten millään,onko joku muu kokeillut kyseistä ohjelmaa.
Eipä tunnu onnistuvan mitenkään.. ehkä olen vain surkea, enkä osaa. DVD-Decrypter ei suostu edes tekemään CD-levyille mitään, mistäköhän mahtaa moinen johtua?