kuka pelaa kyseistä peliä multiplayerina?kertokaa nimimerkki niin voidaan pelata.ja kertokaa mielipiteet
Itselläni on tällainen Finnish Resistance-klaani, johon toivoisin lisää suomalaista väkeä. Pitäisi olla suhteellisen taitava pelaaja, että pääsee liittymään (ei siis alokas; private jne.) Itse olen tällä hetkellä toisen asteen luutnantti, pelannut pelin lähes kahdesti läpi. (hard difficulty) Nimimerkki: Aissi Killan lyhenne: F-R
Ok. Ilmoitelkaa vaan muut halukkaat tänne, tai mieluiten lähettäkää viestiä itse konsolilla, jos haluatte klaaniin Kriteerit edelleen yläpuolella.
selvetäkääpäs mitä etuja tai haittoja klaaniin liittymisestä on ? mulla on tullut pyyntöjä toistakymmentä, eri ihmisiltä ja en tiedä oikein et pitäisikö vain olla yksinäinen susi ) nimin: mika69, yleesä lipunryöstössä sommersetissä
kiitos tarjouksesta mutta mulla ei meriitit riitä teidän klaaniin. en ole pelannu vielä peliä läpi edes helpoimmalla tasolla ) ja en meinaa pelatakkaan koska netissä pelaaminen on kivempaa. ja kuten pelaan yleensä vain lipunryöstöä olisi kiva että muutkin tiimiläiset olisivat kiinnostuneet samasta,nyt en ole F-R klaanilaisia tuolla nähnyt, tai sitten en ole vain kiinnittänyt huomiota. voitko valaista mitä etuja/haittoja ym: liittymisestä on ?
hei kertokaapa mistä johtuu kun pelataan lipunryöstöä ja kuolema korjaa, niin suuriosa porukkaa joutuu aloittaan uuden elämän omalta alueeltaan mutta jotkut herää eloon puolestavälistä. siis mulla ei tule muuta mieleen ku että niillä on jotain huijauskoodeja tai se on ylenemisasteikon tuomia etuja ? miten on ? pistäkää vaikka privatisti konsolilla jos ette halua kaiken kansan tiotoon ) tahtoo kassa.... mika69
Joskus olen itsekin tuntenut tulleeni huijatuksi pelissä, mutta empä ole varmaa todistetta saanut. Jos tästä on kyse, insomniac varmaan korjaa vian ja bannaa cheettaajat. Muuten, meillä on nyt suurempi klaani: Finnish Gaming Unit, johon kuuluu parisenkymmentä suomalaista. Klaanin sivut: FGU Privatea voi laittaa pelissä From_earth:ille tai foorumilla hänelle tai meille apulaisylläpitäjille.
Menet optionsiin valitset soldier loadout painat siellä startti namiskaa ja sitten vain näpyttelet koodit
Äläpäs nyt jauha kakkaa!! ne ovat samassa Squadissa olevaa porukkaa jotka heräävät lähelle ryhmäänsä (pelin aikana startti namiskaa painamalla valitset change squad ja sieltä löytyy tango, victor, whiskey, x-ray, yankee sekä zulu ja suluissa oleva luku ilmoittaa pelaaja määrän siinä ryhmässä ja saman toiminnon voit tehdä kolmiota painamalla ennen peliin liittymistä jolloin saat myös samalla mikrofonin pysymään auki ryhmässä ilman L3 painamista ja muille ryhmille keskustellessa joudut sitä namiskaa painamaan
Klaanin vaihto ei kiinnosta, mut samaa nickkiä käytän täälläkin, pistä vaikka buddyä tulemaan, niin voidaan pelata samassa partyssä