Morjens ! Eli mulla vaihdettiin tässä jonkun aikaa sitten GeForce GTS 250 -> GTX 260, koska GTS ylikuumeni. GTX toimii muuten moitteettomasti, mutta pitää käynnistää 2 kertaa että antaa oikean resoluution ja oikeita resoluutioita ei saa valittua, jos ei käynnistä uudelleen. Olen päivittänyt ajurit ja koittanut säätää, mutta tuloksetta. Joten tulin tänne huutelemaan apua, koska Cruz Brookerin mukaan olen tehnyt sille jotain että mun pitäis maksaa että ne laittaa sen kuntoon. Auttakaa!
Hmm. kai muistit poistaa kaikki vanhan näyttiksen ajurit ja kaikki sen softat ennen uuden laittamista? Tarkistuksen vuoksi ne kantsis nyt ainaki ekaksi poistaa kokonaan ja asentaa viimeisimmät tilalle. Saattaa muutenki auttaa jonki verran.
Kuinkas löydän ne edellisen näyttiksen ajurit että mitkä on sen ja mitkä uuden? Olen aika peukalo keskellä kämmentä näissä asioissa.
Lataat tämän tästä: http://www.download.fi/tietoturva/jarjestelman_puhdistus/driver_cleaner_pro.cfm Poistat sillä kaikki nvidiaan liittyvät ajurit ja lataat nvidian sivuilta uudet tuohon GTX260:iin.
Asennus epäonnistui. Kaikki muut asentui paitsi nVidia-päivitykset ja NVIDIA Update Componets. :s Miksi näin ?