Resoluutio ongelma.

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by firece, Sep 14, 2007.

1. firece

firece Regular member

Trophy Points:
    26
    Hei.
    Ongelma olisi että en saa enää käytettyä Acer al19116ws näyttöäni sen oletus resoluutiolla (1440x900).Ongelma alkoi eilen kun vista kaaui/jäätyi ja joiduin käynistämään sen uudellen tämän jälkeen resoluutio muuttui eikä tätä oletus resoluutiota löytynyt vaikka laittoi niin että näyttäisi sopimattamotkin resoluutiot.Ratkaisuksi olen kokeillut nvidia ajureiden uudelleen asennusta ja vistan uudelleen asennusta tuloksetta.
    muita ehkää asiaan liityviä ongelmia on:
    näyttö menee välillä mustaksi noin 15sekunin ajaksi.
    vista sanoo että 7900gtoni ei olisi plug and play näytönohjain.Mielestäni ennen vista olisi väittänyt sitä plug and play näyttikseksi.
    myöskin nvidian ajurit sanovat kovasti että näyttöni olisi kuvaputki näyttö.

Itse epäilisin että näyttis tai näyttö olisi hajalla.Tietääkö joku mitä pitäisi tehdä.

2. firece

firece Regular member

Trophy Points:
    26
    Aika hiljaista.Eikö kukaan oikeasti tiedä mitä pitäisi tehdä.

3. jippii12

jippii12 Regular member

Trophy Points:
    26
    vistassa tuntuu olevan nuo resoluutiot vähän työn takana, ainaki itelläni oli sama ongelma. Itse sain toimimaan catalyst control centerin kautta, kannattaa katella nvidian vastaavaa hallintaohjelmistoa, sielä varmaan löytyy myös joku resoluutiovalinta tai ruksi jolla saa "sopimattomat" resoluutiot käyttöön.

Näytön pimeneminen ajureita asentaessa on ihan normaalia vistassa.

4. firece

firece Regular member

Trophy Points:
    26
    näyttö pimenee muuloinkin kuin ajureita asentaessa esimerkiksi silloin kun menen näytön asetuksia katselemaan.Tuli mieleen että oisko tuo näyttiksen bios vioittunut?Tietääkö joku catalyst control centeriä vastaavaa ohjelmaa nvidian kortille.

Last edited: Sep 15, 2007

Share This Page