Vai ollaanko sitä googlettu ollenkaan.... http://www.google.fi/search?hl=fi&q=rev+connect&btnG=Hae&meta=
Ei kannata ladata. RevConnectin huomaa helposti ja saat jokaiselta suomihubilta vain bannia, eikä koko revconnectista ole mitään hyötyä alle 4 megan liittymissä.
Onko näin? Kyllä minusta kahden, jopa yhden megan liittymällä saa nopeudet maksimiin helpommin revconnectilla kuin alkuperäisellä DC:llä.
minulla on 512 nettiliittymä ja mä ainaki olen huomannut että revconnectilla saa nopeammin ladattua ku se ottaa yhtäaikaa monelta samaa tiedostoa.miksi olette mieltä ettei siitä ole alle 4megan liittymissä hyötyä.sanokaas joitain hyviä syitä miksi se pitäisi vaihtaa siihen oikeaan dc++:aan
Itse asiassa uusimpia RevConnecteja ei huomata. Eikä niitä ole vähään aikaankaan huomattu helposti, vaan tarvittu jotain konffattuja OP clienttejä.
Ja itseasiassa ollaan jo pitkään oltu menossa siihen suuntaan, että hubit alkavat sallia RevConnectia, toiset jopa pakottavat sen käyttöön. Edellinen taas johtuu siitä, että nopeat liittymät ovat yleistyneet niin paljon, että olisi typerää olla käyttämättä liittymien koko potentiaalia hyödyksi vain siksi että slotteja olisi ylimäärin vapaana.