Meinaa olla ongelmia ko. ohjelmien käytössä....Käyttiksenä ME ja joka kerta kun yrittää laittaa ohjelmaa päälle tulee ilmoitus järjestelmä ei tue tätä toimintoa... osaako kukaan auttaa.
Onkos näillä "ko. ohjelmilla" jotakin vaatimuksia? Jos vain ei yksinkertaisesti koneesi täytä näitä.. =?
Oli taas niin hyödyllinen kommentti! ---------------------------------------------------------------- Niin, voi olla et toi sun ME ei vaan tahdo toimia "uusien" versioitten kohdalla. Ja muutenkin suosittelen tota "normi" dc:n käyttöä, kun noi clientit (RevConnect ja StrongDC) on kiellettyjen listalla, eli tulee perm bannit jos jäät kii noitten käytöstä!
ei tuu nykyään pantaa jos käyttää esim revconnectia nykyään aika monel on joku normi dc:n clientti käytössä..mut SirHenkka jos tommonen ongelma tulis mun kohalle ni koittaisin jotain muuta versioo tai antaako konees käyttää mitään jako ohjelmia..
En vieläkään ole tajunnut miksi kaikki sanoo että RevConnectin käytöstä saa bannia. Sehän näkyy ulospäin DC++:na! Puoli vuotta ollu käytössä eikä mitään ongelmia <3 SirHenkka: Joo RC ei toimi Windows ME:ssä. Vaihda johonkin clienttiin joka toimii tai osta uusi Windows
Kyl sen revconnectin huomaa jos esim. kunnollinen op clientti! Mulla oli joskus dcdm++ vai oliko se dmdc++, no ihan sama, niin sillä ainakin näky revconnect ja ym.!
Totta, mutta uusinta RevConnectia ei tunnisteta. Ootkos aatellu, et [bold]jos[/bold] kyseinen henkilö on OP, hänellä on täydet oikeudet käyttää StrongDC:tä?
Vanhat asetukset saa säilymään kun kopioi sieltä edellisen clientin asennuskansiosta tietyt xml-asiakirjat. Kopioi riippuen siitä mitä haluat säilyttää. Favorites asiakirja sisältää siis favoritehubit, adlsearch akl-haun asetukset, hashindex indeksoinnin ja niin edelleen. Sieltä vaan valitsemaan tarpeelliset asetukset ja kopsimaan. Korvaat tietysti ne uuden clinun kyseiset asiakirjat niillä...
pitääkö vanha dc poistaa?jostain kuulin että pitää muuttaa jotain juttua tossa revconnectissa että sitä ei erota ulospäin revconnectina(oisko ollu joku osote tai jotain)pitääkö paikkaansa,jos niin mit pitää muuttaa?
Vanhaa dc:tä ei ole pakko poistaa, mutta esim. dc++ 0.674 ja dc++ 0.401 eivät toimi yhtä aikaa, toisin kuin esim. pwdc, r2++ sekä dc++... Joo siis emulation, eli revconnect näkyy niinku normi dc++:na... Joillakin kunnon OP-clinuilla sit kyl näkee emulationinkin läpi, ite oon monia potkinu kyllä näistä strgdc ja sababadc++ sun muista clinuista...et ei oo varma juttu sekään...Itse en ole RevConnectia käyttänyt joten en osaa neuvoa miten se sitten näkyisi ulospäin normidc++:na...