Eli rc jakaa tiedostoja jaon ulkopuolisista kansioista, esim. jaossa on ainoastaan kansio D:\Jako, mutta se jakaakin lisäksi D:\Leffat ym. mitkä eivät ole alikansioina Jako kansiossa eivätkä jaossa muutenkaan. Unfinished kansio näköjään on jaossa oletuksena vaikka ei ole jaettu. RC versio on 0.674k. Notta mitä tuolle voisi tehdä, haluaisin itse päättää mitä jaan.
Hankala kysymys. Ei ole kohdalle sattunut, mutta älä käytä ohjelmaa, kunnes ongelma selvii, kun saat bannia tai kickit jos jaat kesken-eräisiä tiedostoja. Ja sulla on siis oikeena jako kansiona D:/Jako. Ettet ole sotkenut virtuaali kansion nimiä ja jaettavien. Tod.näk et. Kokeile asentaa uudestaan koko paketti. Itsellä toimii tuo versio hyvin ja monilla muilla... Kokeile myös säätää ne kansiot uusiksi, ennen ohjelman pois asennusta. Tottakai pitää itse saada päättää mitä jakaa. Saat ne pois jaosta, niin kokeile tehdä uusix.
Ettei vaan olisi koko hakemisto jaossa. Toisena on tämä kademia joka saattaa hämätä sinua. Eli kun lataat leffan niin se samalla menee kademiaa pitkin jonnekkin muualle vaikka elokuva ei ole edes kokonaan ladattu? Ei hätää jos tuo on se ongelma.
Jaossa on vain kansio D:\Jako, missä ei ole alikansioita, vain ja ainoastaan 2,73G Linuxia, ei mitään muuta. Ja tiedän että kademlia jakaa latauksessa olevia olevia tiedostoja eteenpäin, kyse ei ole siitä. Kyseiset ylimääräiset kansiot mitä RC jakaa ei näy jaossa, ovat omassa tiedostopolussaan kokonaan. Olen pari kertaa poistanut ja asentanut ohjelman, kuten myös poistanut ja lisännyt jakokansion, ei auta, taidan vielä kokeilla vanhempaa versiota, niillä en muista olleen samaa ominaisuutta. Kiitos kuitenkin vastauksista!