kun latasin pelin ei ollut mitään ongelmia kun pelaan sitä niin peli kaatuu ja tietokone käynnistyy uudestaan onko jollain neuvoja
mistä ne saa tietää voiko ne ohjelmat hakee netistä jos voi antaisitko osoitteen sinne niin tietäisin lämpöni
Jorkkeli:"Viittais siihen et lämmöt on liian korkeat..Ootko koneen lämpöjä seurannu millään ohjelmalla?" D.J:"olen kyllä mulla on kyllä hyvät tuulettimet" Jorkkeli:"Laita emon ja prossun lämmöt tänne, niin auttas paljon.." D.J:"mistä ne saa tietää voiko ne ohjelmat hakee netistä jos voi antaisitko osoitteen sinne niin tietäisin lämpöni" Mahtaakohan tää olla ihan tosissaan? Jos olen väärässä,( toivottavasti) niin esim tuolta löytyy: http://www.pcworld.com/downloads/file_description/0,fid,7309,00.asp
@[bold]D.J[/bold]: Sulla näyttäis olevan tuolla sama ongelma: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/183085 Vinkki: Hae ne pelit [bold]oikeesti[/bold] sieltä kaupasta ni vältyt todella monelta ongelmalta. Ps. Sulle kerran jo huomautettiin että täällä ei piratismia tueta joten turha täältä on apuja hakea että kuinka saada waretettu peli toimimaan.
Mitä jos laittaisit hieman välimerkkejä noihin teksteihisi, niitä olisi silloin huomattavasti mukavampi lukea.
Ja huomasin tuos just et tuolla on ihan samalla henkilöllä just sama ongelma mutta eri peli.... http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/183082 Eli oisko mitenkään mahdollista laittaa vain yhden ketjun jossa on ongelmana että kaikki pelit kaatuu tai et tietyt pelit kaatuu...?!? Ei täs oo mitään järkee ku teet joka pelistä oman ketjun ja täysin samalla ongelmalla!
Näitä ketjuja kun lueskelee, niin kyllä päivä iloks muuttuu =) Täytyy sanoo, et repesin kun tuota Vice city ketjuu luin: -Peli on varmaan aito? -Latasin dc:llä Hetken päästä viestiä oli muokattu: -Se on aito se on hankittu jostain iskäni osti sen kaupasta Ei millään pahalla..
ite en oo nähny mitä siinä on lukenu enne muokkausta mutta toi sääntöihin viittaava viesti ja muokkaus 3min sen huomautuksen jälkeen...
ostin pelin kaupasta mun luona on kyllä käynyt yks henkilö kattomassa mikä sitä peliä vaivaa sekin epäili lämpöä mutta ei se ollut lämpö pystyykö joku auttamaan
Tuskin pystyy kun kirjoitat suomeksi sanottuna päin persettä noista sun lauseista ei saa mitään selvää pilkut ja pisteet puuttuu isi ei auta enkä ite osaa kaverilla sama peli toimii auttakaa sano isille että ostaa uuden koneen jos silla toimis laittomasti kopiodut pelit paremmin Hohhoijaa..
D.J kirjoitti: "mistä ne saa tietää voiko ne ohjelmat hakee netistä jos voi antaisitko osoitteen sinne niin tietäisin lämpöni" No hae nyt se ohjelma johon annoin tuolla ylempänä linkin ja katso ne lämpösi...
Oli tuo D.J:n RBR 'virallinen' tai ei, täytyy sen verran kommentoida, että mulla tekee saman. Peli ostettu 2004/12 Citymarketista eli virallista kamaa. RBR siis kaatuu kesken erikoiskokeen silloin tällöin ==> voi ajaa läpi 1-3 maata ja sitten kaatuu koko kone (ja mikä tahansa erikoiskoe/maa). Emon ja prossun lämmöt 40-45C ja Ei kellotuksia, kokeiltu puhtaalla asennuksella ja päivityksien kanssa ==> ei vaikutusta. En sen kummemmin ole sitten selvitellyt asiaa, tallettelen vain joka erikoiskokeen jälkeen ja jatkan siitä jos boottaa. Epäilen kylläkin tota näytönohjainta (SE-malli). Juuri ennen kaatumista peli nykii pari kertaa ja sitten mentiin eli blue screen ja bootaus, ei virheilmoituksia. Näytönohjain voi käydä kuumana (en saa tällä hetkellä mitattua, enkä tiedä tukeeko tuo korttikaan lämpömittauksia), pitää yrittää mittailla tai ostaa parempi. Mikähän mahtaa D.J:n kokoonpano olla? Että tällänen lisäkommentti tähän threadiin. Käyttis WIN2000 PRO Emo Asus P4C800 Deluxe Prossu Intel 2.6 GHz Muisti 1 GB DDR Näyttis ATI 9800SE AIW Kovo SATA Matrox 120GB