asensin tuon pelin, se onnistu hyvin, sitten käynnistin niin siinä create kohdassa kone menee ihan tiluun ettei voi yhtäää mitää tehdä, oon päivittäny ohjaimen ja uusin directx on ja silti se vaan menee tiluun ettei voi tehdä muuta ku bootata kone, mikähän tuossa on ku ei onnistu? kaverille asensin niin toimi täydellisesti, melkein samanlainen kone ku mulla. aaaapuuvaaa!
Muut pelit taitaa toimia virheittä? Itse peliinkin on päivityksiä tullut pari. Tässä uusin: http://www.peliplaneetta.net/tiedostot/pelipaivitykset/urheilu-ajopelit/4913/ En tiedä mitä korjaa mutta voihan sitä kokeilla onko tuosta mitään apua.
Näytönohjain uus vai vanha? Näytönohjain: 64MB DirectX-yhteensopiva Pixel Shading -tuella Sitten Richard Burns Rally video settingeistä kaikki lowille sitten pitäs toimia! Cdltä löytyy tuo video settings " launcher "
sitten vois näytön lisäasetuksista laahata opengl ja direct3d palkit vasempaaan, reunaan siis ottaa laadusta pois!
eihän sie ala palomuurikyseleen lupaa nettiin. Tosta pelistä kun ei voi tulla käväseen windowssissa pelin tilttaamatta!?!
nooh.. ei kai se auta muuta ku poistaa peli... prkl, odotin kauan tota pelii ja sit ku sen saa niin eihän se tietystikkää voi toimia...