Eli mietin riittääkö koneesta kuinka hyvin tehot pelikäyttöön kone olisi asus N73SV-TY145V kannettava. Kannettava oltava koska tarvitsee saada myös mukaan koulun takia,pöytäkonehan olisi ehdottomasti muuten tullut. Voisiko joku vielä tarkentaa tuota sandybridgea mikä tuossa näyttäisi olevan,ja riittääkö tuo 4gb rammia.. Kiitos jo etukäteen vastanneille.
Niin ja tässä olis tarkemmat tiedot. Näytön koko (") 17,3 Keskusmuisti (Mt) 4096 Kiintolevytila (Gt) 1000 Näytönohjain NVIDIA® GeForce® GT 540M Prosessori Intel® Core™ i7-2630QM Akku 6 kennoinen 4400mAh USB-liitäntä (kpl) 4 Firewire-liitäntä Ei VGA-liitäntä Kyllä DVI-liitäntä Ei HDMI-liitäntä Kyllä Käyttöjärjestelmä Windows® 7 Home Premium Takuu (kk) 24 Valmistajan tuotenumero N73SV-TY145V
Tuo ehdotettu Asus vaikuttaa ihan ok tasoiselta, useimpia pelejä sillä kyllä pyörittää hyvinkin. Oma HP tuosta paljonkin tehottomampi ja silloin tällöin silläkin esim. NFS: Hot Pursuitia pelailen.
Itse taas veikkaan ettei Shift 2 haluaisi pyöriä edes läpyskälläni= olisi diashowta. Tuolla täällä ehdotetulla Asuksella tilanne taas olisi toinen, suosittelen ehdottomasti mikäli hinta on passeli.
Kiitoksia vastauksista kaikille. ko.näyttis taitaa olla keskivertoluokkaa..mitenkäs tuo sandybridge olisko jollain siitä kertoa karkeesti mitä siitä hyötyy? Ja nyt koneessa on se 4gb 1333mhz rammia onko tarvetta suuremmalle määrälle ja voisiko siitä olla apua pelien pyörimiseen?
Hei! Itsekkin olen ajatellut läppärin hommaamista. Rahaa ei ole hirvittävie summia käytössä, mutta hyvä olisi jos edes jonkinlaiset pelit toimisi. Tällästä olen katellut. Mikähän mahtaa olla totuus kyseisestä vehkeestä? http://www.gigantti.fi/product/tiet...J/toshiba-satellite-l755d-11j-15-6-kannettava En viitsinyt tehdä uutta aihetta.
http://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/kannettavat/VPCEB3S1EBQ/sony-vaio-15-4-kannettava ^ Tuossa olisi oma ehdotukseni hintaluokassa. Koska vaikka toi on 4 ydin prossu. Niin siinä on vaan 1.8ghz prossula ydintä kohden. Joten veikkaan että tuo i5 vie ihan kivasti. Eikä kuumuisikaan niin paljon kun tuo amd. Samoin näyttis on todella hyvä. Merkki nyt on ainakin kunnollinen.