Olen kokeillut Dvd-levyjen rippausta useilla eri ohjelmilla, mukaan lukien Smart Ripper, mutta yleensä rippausprosessi joko kaatuu tai nopeus on vain noin 1x luokkaa. Melkoisen surkeaa vauhtia siis, vaikka koneena on 1800P4/512RB/80G ja Sonyn 16x dvd-asema. Käyttiksenä on WinXP Pro. Olen asentanut aspi-layerin ja kokeillut kymmeniä asetuksia rippereissä, mutta tulos on aina sama. Parhaimmillaan ensimmäiset kymmenen sekuntia tulee noin 12x vauhtia, mutta sen jälkeen nopeus tippuu edellä mainittuun 1x vauhtiin. Olisin erittäin kiitollinen uusista neuvoista!
Itselläni on ollut samoja ongelmia XP:llä Smartripperin, CladMdecin ja CladDVD:n kanssa. Yleensä olen saanut ripattua DVD:n jumiutumatta heti käynnistyksen jälkeen. Ainut rippausohjelma, joka mulla näyttää toimivan ongelmitta on DVDDecrypter, joten kokeilepa vielä sitä. Se ohjelma vaatii sitten Aspin.
Mietin juuri, että mahtaisiko asemien asetuksilla olla suurta merkitystä. Nyt DVD on slavena ja CDRW masterina. Pitäisikö vaihtaa toisin päin?
asemien järjestyksellä on väliä! jos on esim plextorin 16x writer sen dma mode sekoileepi xp:ssä jos se on samassa kaapelissa esim. dvd aseman kanssa, mutta kun laitaa dvd aseman slavex kiintolevyn perään ja sen writerin itekseen ide 2 masterix nii mulla ainakin rupes skulaan niikun pitääkin tosin ei dma päällä (koitin winme:ssäkin ja oli ihan sama juttu)