eli ongelma on siinä kun rmDC++ syö parhaillaan 225megaa muistia... onko kenelläkään mitään hajua mistä tää voi johtua...?
Sillon ku mä käytin sitä, ei se käyttäny lähellekkää noin paljoo... o.0 Mut tosiaa, jos asia on niin, nii asiaa saattaa auttaa se, että painat CTRL + ALT + DEL ja asetat priorityn pienemmäks... Mut ite syitä en tiedä. Tietysti siinä on jos jonkinnäköstä härpäkettä, joka saattaa viedä muistia.
noh... mulla on muutenkin pikkasen häikkää tän koneen kanssa ollu. kattotaan auttaako kovon formaaminen mitään...
Nii totta. Jos muistivuotoja tms. ei raportoida, ei niitä välttämättä koskaan korjata. Eli raportoikaa vaa ihmeessä kaikki bugit, ei ne tekijät suutu. Tietysti jos koneessa on kaikennäköstä häikkää, nii kandeeraa forkata, koska sitte taas saa puhtaan pöydän ja forkkaus on aina aika ajoin tehtävä.
juu... ei auttanu formaaminen... sillä vaan ajattelin et toi formatoiminen vois auttaa kun tää kone on ton muistin kanssa pelleilly muutenkin... clientti on aivan mahtava (lukuunottamatta tietenkin tota muistihommaa...). oon jo ilmottanu tekijöille. tää alkaa syömään tota muistia heti kun avaa muutaman hubin... kun ei o yhtään hubia auki, niin ei syö muistia.
juu... ei auttanu formaaminen... sillä vaan ajattelin et toi formatoiminen vois auttaa kun tää kone on ton muistin kanssa pelleilly muutenkin... clientti on aivan mahtava (lukuunottamatta tietenkin tota muistihommaa...). oon jo ilmottanu tekijöille. tää alkaa syömään tota muistia heti kun avaa muutaman hubin... kun ei o yhtään hubia auki, niin ei syö muistia.
ei johdu muistista (melko varmasti)... kokeilin juuri toisella koneella, ja tuntuu se silläkin syövän aika hyvin muistia... ei niin paljoo tosin.. noin 70-100 megaa.
no eikö toi 225 megaa oo ihan normaali jos on uppeja/downloadeja... ratkaisuhan on se että ostat yhden 512mb muistikamman lisää,mikäli sulla nyt on vaan (1) 512mb kampa eihän noi ees maksa ku 70€ nykyään,niin silloin ei haittaa vaikka vähä memoryä onki käytössä. ps.olipa velmu clientti toi rmdc++ =)