Rock Band - UK -töpselin vaihto?

Discussion in 'Xbox 360' started by JuViii, Jun 17, 2008.

1. JuViii

JuViii Member

Trophy Points:
    11
    Tervehdys!

Mitenhän täytyisi toimia kun on tällä hetkellä 3pin töpseli tuossa briteistä tilatussa rock bandissä. Se täytyisi kuitenkin vaihtaa suomeen sopivaksi.

Joten:
    Missä tämän voisi teettää, joku paikka Helsingissä? (paljonko suunnilleen hintaa?)
    Miten sen voisi itse vaihtaa (mitä tarvitsen)

Kiitos vastauksistanne jo etukäteen!

Joni Strömberg

2. McTre

McTre Regular member

Trophy Points:
    26
    Joo, paikallinen CNC-koneistaja tekee sen varmasti mielellään, hintaa on apaut 200€.

no ei nyt vaineskaan.
    Eli olennainen asia, siihen saa adapterin ostettua netistä varmasti löytyy. Ja onneksesi briteissä on sama jännite kuin täällä, et siis tarvitse muuntajaa.
    Maksaa varmaan sen 5€.

Minä vaihtaisin itse, koska olen sähkömies. Mutta älä sinä rupea tekemään siihen sokeripala adapteria.
    Jokin harrastehenkinen sähköliike voi taikoa siihen uuden kaapelin.
    Mutta jos ei ole tarpeeksi harrastehenkeä, voivat ne veloittaa vaikka 50€ -100€

3. ArchDevil

ArchDevil Regular member

Trophy Points:
    26
    Nyt en kyllä aivan ymmärrä.. Ei Rock Band peli mitään verkkovirtaa tarvitse, joten mitähän piuhaa sinä oikein tarkoitat. Itselläni on kanssa Briteistä tilattu Rock Band ja en ole tarvinnut mitään adapteria hommata. Tilasitko samalla tuon XBox 360 konsolin sieltä ja siihen tarvitset tuota adapteria vai mihin?

4. thejammy

thejammy Regular member

Trophy Points:
    46
    jos löytyy kolvia itseltäsi niin eikun vaan kovlaamaan, otat tuollaisen suomalaisen töpselin kärjen vaikka jostain vanhasta laitteesta ja sitten yhdistät väri väriin johdot.... en kyllä mene sitten takuuseen onko nuo värit samat briteissä kuin suomessa jotta tarkista josain jos itse aijot tehdä. ja toiseksi jos jokin menee vikaan ja poltat koko kaupungni niin vakuutus ei korvaa noita omia viritelmiä, että varmaan parast etsiä jostain liitin jolla saa tuon toimimaan.

kettu kuittaa.

Share This Page