Minulla on sygaten palomuuri ja avastin virus torjunta, oisko hyviä ehdotuksia millä sais roskapostin kuriin ? KIITOS jo valmiiksi
Vaihda sähköpostiosoite ja anna uusi osoite vain sellaisille tutuille jotka osaavat käyttää nettiä turvallisesti. Osoitteen voit antaa myös verkkokauppaan ja muihin luotettaviin paikkoihin joista ei tule mainospostia. Sitten hanki toinen sähköpostiosoite (esim Yahoo) ja käytä tätä osoitetta kaikkiin muihin paikkoihin, jolloin roskaposteista ei tarvitse välittää kun ne menevät esim Yahoolla "Spam" kansioon. Tiedät varmaan että roskapostien liitetiedostoissa voi olla vakoilu- ja virusohjelmia, joten roskapostia ei kotikoneeseen saisi päästää ollenkaan. Jos roskapostia tulee niin silloin on käyttäjässä vikaa kun on antanut sähköpostiosoitteen väärään paikkaan.
Suosittelen eniten vaihtamaan hotmailiin,sillä sieltä niitten tekijöiltä tulee sähköpostia n. kerran kuussa. Mutta josset halua vaihtaa sähköpostia,osta tai ota roskapostisuojus
gmail on kaikenhuippu ja todella tilava kaikenlisäksi... Kysy kaverilta tai joltain jos hän lähettäisi sinulle gmail kutsun koska sitä ei voi muuten saada...
Jos kukaan kaveri ei voi kutsua sua gmailiin ni mene http://gmail.com sivulle ja paina Tilaa Gmail tekstiä niin siitä voi tehä käyttäjän
Eikö nuo roskapostitkin voi olla jotain foorumeitten adminilta tulleita posteja, foorum accountin vahvistusta tai muuta semmoista? Eli onko sillain että jos olen vaikka rekisteröitynyt setbb.com:in foorumille, ja minulle tulee aktivointi linkki, niin se on ihan tavallinen sähköposti mutta se on vaan tullut roskapostiin kun se sisältää linkin?
gmail ei ole enää beta-vaiheessa, tilin voi jo kuka tahansa rekisteröidä Sähköpostin suodatukseen: Ne suodattimet eivät ole 100% toimivia, joskus tapahtuu virheitä. Jos oikein haluaa vetää folion tiukalle päähän, kannattaa sposti-osoitteen kirjoittaa foorumeille tyyliin, munosoite (at) gmail com Ja kuten joku jo ehdotti, kannattaa olla tarkkana minne sitä osoitetta tunkee, ja ihan hyvä idea pitää kahta eri osoitetta, toista käyttää rekisteröitymisiin tms. ja toisella pitää yhteyttä.