Pöytäkoneessani pyörivät areena, katsomo, youtube ja jopa live.daserste.de, mutta nelonen ja ruutu sekä liv eivät pyöri? Adoben FlasPlayer ja Firefox ovat ajan tasalla. Olen kokeillut myös selaimia: chrome, kromi, IE tuloksetta. Kone on XP, 32bit, 1,9 GHz prosessori ja muistia 2 GB. Internetyhteys on kiinteä 10 megaa
Virustuvaakin pitää tutkia. XP miniläppärissä on sama MS essentials kuin pöytäkoneessakin ja siinä pienessä koneessa ruutu.fi pyörii hyvin. Pöytäkone on varmaan jonkin firman entinen työkone Optiplex 745, joten olisko jossain joitain asetuksia "työntekijöitä" ajatellen.
Laitetestin olen ajanut ja siellä tuli vastaus, että yhteyttä palvelimeen ei voi muodostaa. Olen sen yhden portinkin avannut, joka kehotetaan tekemään. Olen myös ihmetellyt asiaa niin Ruudulle kuin Hesarillekin. Hesarin sivuilla jotkin Putinin ratsastusvideot kyllä pyörivät, mutta esim. nelosen uutiset eivät. Tämä on ainoa foorumi, josta olen saanut rohkaisevia neuvoja. Kiitos niistä!
Oletko katsonut, onko hosts-tiedostossa rivi "127.0.0.1 adserver.adtech.de"? Jos on, poista se. http://neko.kapsi.fi/ohje/hosts-tiedosto.html#muokkaaminen