Ostin syyskuussa uuden paketin: Intelin 3,2Ghz prossu, Ati X800 Pro näyttis, uus asusin emo jne... Nyt oon tuskaillu jo kauemman aikaa kun kuva saattaa yhtäkkiä hajota valkoseksi söheröksi. Tämä tapahtuu aina yhtä yllättäen, pelatessa tai vaikka windowsissa. Pirun tuskallista kun ei yhtään tiedä missä vika voisi olla. Minulla on tällä hetkellä Antecin 350W poweri, voiskohan se olla liian alitehoinen? Kaikki vinkit on tervetulleita. Haluan tämän k*rvän pois otsastani.
Minulla on tällä hetkellä uusimmat catalystin ajurit, sekä tuorein bios. Ja pölyt on poissa. Emon lämmöt on 30-35C ja prossu 40-50C riippuen miten konetta rasittaa.
kokeile auttaako resoluution laskeminen tai näytön ohjaimen alikellotus. jos toinen näytön ohjain kokeile onko samaa ongelmaa. ja toisinaan noi uusimmat ajuritkaan ei oo toimivat..voisit kokeilla myös toisia ajureitakin.. rupeaa vaikuttamaan et näytönohjain olisi viallinen..
Veljellä on samanlainen kokoonpano ja hänellä ei kuulemma mitään ongelmia. Itekkin olen vähän miettinyt jos tuossa näytönohjaimessa olisi jotain vikaa... Täytyy haistella vielä jonkun aikaa ja palauttaa näyttis takas jos ei muutakaan keksi. :|