Moi... Olisi pieni ongelma. Olen kasannut uuden koneen, jossa uudet kovalevyt (Ja kaikki muukin). Nyt pitäisi asentaa mahdollisesti Microsoft Outlook 2003 tai sitten tuo Microsoft Outlook 2000 tuohon uuteen koneeseen. Nyt kun minulla on vain vanhan koneen vanha kovalevy, jossa edelleen kaikki ohjelmat (Xp ja Microsoft Outlook 2000). Voinko lyödä tämän vain kiinni uuteen koneeseen ja kopioida jotenkin nuo outlookin tiedot tuohon uuteen outlookkiin. Olisi pitänyt exportata nuo tiedostot mutta vanha kone meni jo... Eli onnistuuko noiden pelkkien tiedostojen kopiointi jotenkin tuonne uuteen outlookkiin kun noi vanhan kovalevyn softat ei nyt luonnollisesti kuitenkaan toimi...? Kiitos....
Jos et noista antamistani linkeistä viitsi itse lukea, niin haluaisitko kenties että tulen kotiisi ne laittamaan? Edit: selvennykseksi sen verran, että Outlook sinun tulee asentaa uudelleen, mutta postit saat siis talteen
Jos viitsisit.... Olisi itsellä vähän muita menoja... Sorry en huomannut noita linkkejä. Mun moka. Kokeillaan noilla.Kiitos