Elikkä en moiseen lyhyellä tietokoneuralla vielä itse törmännyt, kai kuitenkin kuullut olen. Eli mulla on toinen s-posti, luukku.com, jota en ole pariin kuukauteen edes avannut. Tänään huvikseen tarkastin, siellä ei ikinä mitään ole... No nyt siellä oli yli 80 uutta viestiä, kaikki oli jotenkin kummallisilta nimiltä, oli jotain hintoja, kaikissa samat vjaliuum 35 dollaria, vjiaagrra, 25 dollaria, tai jotain tuommosta, mutta sen alla aivan kuin jotkut olisivat käyneet keskustelua. Omalla huonolla englannilla en ihan oikein ymmärätnyt, ja tyhmyyksissäni ne poistin. Ei huolta en omalla koneella aukassut, mutta mysteeriks jäi. Jos niissä jotain keskustelua oli, niin ne oli vaan muutama rivi per. viesti, aivan kuin olisi aina yksi viesti yhden ihmisen teksti jossain foorumissa. Osa viestien lähettäjistä oli aina sama, kumma kytkös kaikissa, ja nimet oli jokaisen viestin lähettäjän osoitteessa. Yritän kertoa tarkemmin, jos tähän vyyhtiin joku osaa valaistusta antaa. kiitän...
Veikkaisin kaikkien viestien olevan vain täyttä roskapostia. Ne kun saattavat olla välillä todellakin kummallisia. Suosittelen poistoa suoraan, etkä edes vilkaise niitä. (ellei lähettäjän domain ole jokin tuttu suomalainen tms.)
Itselle tulee joskus, aivan samoja vjiagra, vjalium yms... postia. Puhdasta roskapostia ne on. Lukematta vaan poistoon.
Kiitos vastauksista, näin minäkin ajattelin, mutta hivenen kokemattomana sitä jo kerkesi kelailla vaikka mitä...