Morjensta! Minä ostin tuossa viime jouluna tuollaisen Fujin Bridge "järkkärin", ja siinä mukana tuli tuollainen gigan XD-kortti. Kaikki toimi hyvin siihen asti, kunnes hoksasin formatoida kortin koneella FAT32:eksi.. Nyt kamera huutaa card erroria, ja minulla menee hermot. Pitänyt viimeiset 2kk kuvata tuolla 16mb:n XD-kortilla, kun ei tuo toinen suostu enää yhteistyöhön.. Missä siis vika ja miten sen saisi korjattua? Olen yrittänyt formatoida kortin uudelleen pelkäksi FATiksi, muttei mitään vaikutusta. ..jään odottelemaan hyviä vastauksia.. =) -Juho-
Pystytkö formatoimaan tuota korttia kameralla? (vai huutaako card erroria kokoajan...?) Yleensä noissa on just se, että ei sais formatoida tietokoneella, vaan pitäis formatoida siinä kamerassa.
Ensinnäkin kiitos! En ollut tiennyt että kamerallakin voi formatoida.. Nyt toimii kuten pitääkin! Että se voi olla helppoa, kun kysyy.. Ei tuossakaan päässyt suoraan valikkoon, vaan piti löytää nappi joka kiertää errorin ja sieltä hyppiä eri valikkoon ja sieltä ettiä se Format-kohta. Kiitos BlasterX! Ystävällisin Terveisin -Juho Kupsala-