S-ATA levyn testaus...

Discussion in 'PC:n rautaan liittyvä keskustelu' started by jartar, Jan 23, 2005.

1. jartar

jartar Senior member

Trophy Points:
    143
    Elikkä koneessani on samsungin 160Gb S-ATA levy malliltaan sp1614c. Koneeni tuntuu monesti todella hitaalta ja ohjelmien käynnistys saattaa kestää kauan. Samaten kun poltan dvd-levyjä niin kovalevy tuntuu tukehtuvan omaan nopeuteensa. Joten pieni epäilys ettei kovalevy ihan kunnossa sillä olen lukenut että samsungin levyjä on hajonnut ihan mukavasti. Hain sitten samsungin sivuilta kovalevyn testaus ohjelma hutilin mutta sepä ei löydäkkään koneestani kovalevyä ollenkaan ja testaus tyssää siihen. Joten mitenkähän voisin testata levyn kunnon?

2. FBI_bbc

FBI_bbc Regular member

Trophy Points:
    26
    Heitä parvekkeelta alas ja osta uus.Vaikka tollanen kun,(BARRACUDA 7200.7 200GB SERIAL ATA/150 ST3200822AS 117,00 €)... :)

PS... HELSINKI...

3. jartar

jartar Senior member

Trophy Points:
    143
    Kiitos idioottimaisesta vastauksesta! Ei ollut tarkoitus nostaa koneen melutasoa. Ja jos seagatea on pakko mainostaa niin olisit edes neuvonut ostamaan uuden 7200.8 sarjalaisen!

4. mika

mika Moderator Staff Member

Trophy Points:
    116
    DMA-siiro päällä?
    Näkyykö levy oikein bios/windows (laitehallinta)

5. jartar

jartar Senior member

Trophy Points:
    143
    Dma on päällä. Ja oikein näkyy kaikissa paikoissa.

6. ResoNas

ResoNas Guest

Mulla on kans sata-levy. Näyttää laitehallinassa että write cache disable. Miten mä saan sen päälle?

Share This Page